Kinezi se kunu u električne automobile, posebice sve popularnije domaće marke. Moderni su, sve kvalitetniji i jeftiniji. Najmanji wulling, koji inače ne zadovoljava europske sigurnosne standarde, može se kupiti za nešto više od pet tisuća eura.
“Kineski automobili su sve bolji i bolji. Vožnja je udobnija, sigurnija, a izgled je puno bolji. Kineski brendovi postaju sve konkurentniji, uveli su mnoga poboljšanja”, rekao je stručnjak za kinesko tržište automobila Vu Je.
Kinezi nemaju navike i uvjerenja kao mi u Europi da je najbolji točno definiran – obično njemačka marka automobila. Djedovi su im vozili bicikle, očevi motocikle, pa brže probaju nešto novo.
Također diljem Azije, njemački, japanski i američki automobili gube tržišni udio u korist kineskih marki. Primjerice, BYD, akronim koji znači “Stvori svoj san”, sve više konkurira čak i Tesli, od koje su Kinezi najviše naučili.
“Prelazak na električne autmobile je globalni trend. I ovo je naša prilika da si otvorimo put prema europskom tržištu, utvrdi automobilizma, posebice Njemačkoj koja je sinonim za kvalitetne i luksuzne automobile”, rekao je Kis Čen, direktor odjela za izvoz pod brendom NIO.
Kina dobiva bitku za prevlast na tržištu automobila uglavnom na račun rastuće prodaje električnih vozila. Na domaćem terenu ima razgranatu mrežu punionica, pristup sirovinama i na kraju, ali ne manje važno, potporu države koja je sustavno i financijski podupirala takve tvrtke.
Izvor: seebiz.eu