Na ovotjednoj ljestvici pametnih telefona kineske e-trgovine JD.com, sklopivi Honor Magic V2 se za prva tri mjesta natječe s Apple iPhone modelima.
Honor, koji se odvojio od Huaweija, lansirao je svoj Magic V2 12. srpnja. Početna cijena mu je 8999 juana (1117 eura).
Model Magic V2 od 9999 juana (1240 eura) zauzeo je drugo mjesto po popularnosti u prodaji pametnih telefona na JD.com u četvrtak ujutro, dok je Apple iPhone 14 Pro od 7799 juana (968 eura) na prvom mjestu. iPhone 13 zauzeo je treće mjesto.
Honorov novi uređaj na sklapanje tanak je gotovo kao iPhone — 9,9 milimetara naspram 7,85 milimetara kod modela 14, bez kućišta. To znači da je Magic V2 dosta tanak čak i kada je preklopljen.
Važno je da je sklopivi telefon uspio uravnotežiti debljinu s razumnim trajanjem baterije, rekao je Ethan Qi, pomoćnik direktora u Counterpoint Research. “Iz moje perspektive, najveće prednosti [za telefon] su najtanje kućište u industriji (9,9 mm) i najmanja težina (231 g).”
Honor tvrdi da je baterija ovog modela debela samo 2,72 milimetra i da može podržati oko 14 sati gledanja videa na rasklopljenom velikom ekranu telefona. iPhone 14 pak tvrdi da se, ovisno o modelu telefona, na njihovim uređajima video može gledati 20-30 sati s jednim punjenjem.
Brojke iz pretprodaje Magica V2 u Kini pozitivan su pokazatelj i pokazuju otpornost premium segmenta. Što je dobar znak za rast popularnosti sklopivih uređaja u zemlji. Premium segment nije jako velik, ali to je segment koji svi žele osvojiti.
Ethan Qi
Konkurencija raste
Samsung će objaviti “tanje i lakše” sklopive uređaje 26. srpnja. Samsungov Galaxy Z Fold4 prodaje se za 10.999 juana na JD.com, dok njegov Galaxy Z Flip3, koji se otvara kao telefon na preklop, navodi cijenu od 4.699 juana.
Huawei, Xiaomi i Vivo također prodaju sklopive uređaje u Kini u vrhunskom cjenovnom rangu.
Sklopivi uređaji svijetla su točka na sve manjem globalnom tržištu pametnih telefona.
U prvom tromjesečju kinesko tržište sklopivih uređaja više se nego udvostručilo u odnosu na godinu prije. I to na 1,08 milijuna jedinica, prema Counterpoint Researchu.
To je pomoglo u jačanju globalnog tržišta sklopivih pametnih telefona, s rastom od 64% na godišnjoj razini u prvom kvartalu, rekao je Counterpoint.
Nasuprot tome, globalno tržište pametnih telefona palo je za 14,2% u prva tri mjeseca ove godine. A kinesko je palo za blažih 8%, pokazuju podaci.
Honor se također prodaje na međunarodnoj razini, ali još nije jasno kakve konkretne planove brand ima za Magic V2. U Kini svoje uređaje Honor prodaje preko velikih platformi za e-trgovinu. Uključujući Douyin, lokalnu verziju TikToka koja postaje rastući portal za prodaju putem prijenosa uživo. Honor je u prvom danu prodaje prodao više od 10.000 Magic V2 jedinica na Douyinu.
Livestreaming je postao rastući portal za prodaju u Kini. Prodaja putem livestreaminga u zemlji dosegla je oko 17,7% ukupne internetske maloprodaje u prvoj polovici godine. Odnosno oko 180 milijardi dolara, prenosi CNBC.
Honor također prodaje svoje telefone na Alibabinoj platformi za e-trgovinu Tmall i aplikaciji za kratke videozapise Kuaishou. Obje platforme, kao i JD, podržavaju livestreaming prodaju.
Ova kompanija za pametne telefone prethodno je bila Huaweijev brand. No nakon američkih sankcija telekomunikacijskom divu, Honor je prodan skupini kupaca među kojima je bila i vlada Shenzhena, gdje je sjedište tvrtke.