Iako nudi igre već blizu dvije godine, Netflix dosad nije puno ulagao u promociju takvog sadržaja. To će se početi polako mijenjati
Netflix obično povezujemo s filmovima, TV serijama i drugim sličnim sadržajima. Ali, u popularnoj platformi za internetski streaming žele postati poznati i po – računalnim igrama.
Segment ponude pokrenut u studenom 2021. godine vide ne samo kao prirodno proširenje sadašnje ponude, već i kao ključan sastojak potreban kako bi opstali i ostali relevantni u nadolazećim godinama. Cilj im je ponuditi velik broj naslova, među kojima će biti za svakoga ponešto.
Iako nudi igre već blizu dvije godine, Netflix dosad nije puno ulagao u promociju takvog sadržaja. Htjeli su najprije razumjeti s kakvim tržištem imaju posla. Zasad u ponudi imaju mobilne igre, od kojih su neke povezane s poznatim Netflixovim franšizama (poput Stranger Things), dok druge nisu (recimo, Reigns: Three Kingdoms).
Dostupne su samo igre za mobilne uređaje, no isprobavaju i mogućnosti proširivanja na televizore i računala. I druga su zvučna imena pokušala ući u segment računalnih igara, iako im to nije bila primarna djelatnost. Rezultati nisu bili ohrabrujući.
Amazon Games je, primjerice, nudio visokobudžetne naslove kao što su Lost Ark i Crucible, ali nedostajalo je kreativnosti i jedinstvenost koju se od igara očekuje. Google je, pak, tijekom ove godine zatvorio svoju platformu za igre Stadia.
Kako bi izbjegao takav rasplet, Netflix planira u većoj mjeri koristiti svoje intelektualno vlasništvo. Tako, na primjer, liverpulski studio Ripstone razvija igru Queen’s Gambit, šahovski simulator temeljen na avanturama glavne junakinje istoimene televizijske serije Beth Harmon.
Za proizvođače igara Netflix je zanimljiv jer ima publiku od 238 milijuna ljudi. Među njima mnogi nikad nisu igrali takve igre, pa ih je potrebno prilagoditi različitim razinama iskustva.
Izvor: tportal