Iz Applea ističu da je idealan popravak za korisnike i planet jest onaj koji se nikada ne mora obaviti. Korisnici Apple uređaja sada mogu sami dijagnosticirati i možda čak popraviti probleme umjesto odlaska u servis.
Apple je najavio da je njihov program, Apple Diagnostics for Self Service Repair, sada dostupan i u Europi. Omogućuje potrošačima da sami testiraju svoje uređaje radi optimalnog funkcioniranja. Te da identificiraju dijelove koji bi mogli zahtijevati popravak bez potrebe za Appleovom ili neovisnom uslugom popravka.
Program Apple Diagnostics for Self Service Repair lansiran je u SAD-u u prosincu 2023. godine te podržava 42 Apple proizvoda. Od nedavno je dostupan i u 32 europske zemlje, s planovima za proširenje na Kanadu do 2025. godine.
Apple je prvi put lansirao sličan samoposlužni program 2022. godine, omogućujući korisnicima pristup priručnicima, originalnim Appleovim dijelovima i alatima potrebnim za samostalni popravak vlastitih uređaja. Program je pokrenut kao odgovor na zahtjeve zagovornika “prava na popravak”, koji ističu da potrošači ne bi trebali biti ograničeni na odabir određenih servisnih centara za popravak svojih uređaja.
Ovo predstavlja dodatni korak Applea prema poslovanju koje je održivo i prema proizvodima koji su dugotrajniji.
Iako se Apple ističe po pružanju sigurnih i pristupačnih opcija za popravak, naglašavaju da je projektiranje i proizvodnja dugotrajnih proizvoda njihov glavni prioritet. Prema njihovim riječima, najbolja vrsta popravka za korisnike i planet je ona koja uopće nije potrebna.
Kako navode iz Applea, korisnici mogu aktivirati Apple Diagnostics na drugom uređaju kako bi provjerili stanje i performanse uređaja koji možda treba popravak. Dovoljno je pratiti upute na ekranu kako bi saznali kakvo je stanje njihovog uređaja te koji dijelovi eventualno trebaju zamjenu, prenosi Zimo.