Još prošle godine najavljena je suradnja Adobea i Figme kako bi zajedno osmislili budućnost kreativnosti i produktivnosti, a kako je stajalo u tadašnjoj objavi, „kombinacija Adobea i Figme je transformacijska i ubrzat će viziju suradničke kreativnosti“.
Čini se da ipak ništa od velikih planova. Naime, Adobe i Figma danas su objavili kako su sklopili zajednički sporazum o raskidu prethodno najavljenog ugovora o akviziciji. Time bi Adobe kupio Figmu za cca 20 milijardi dolara u dionicama i novcu.
Iako obje tvrtke i dalje vjeruju u prednost udruživanja, suočili su se sa značajnim preprekama u Europi. Ujedinjeno Kraljevstvo krajem studenog zaključilo je da bi predložena akvizicija naštetila inovacijama te da će njihova Uprava za tržišno natjecanje i tržišta (CMA) pokrenuti istragu, slijedeći primjer Europske unije koja je sličan tijek radnji najavila u kolovozu.
Unatoč tome što obje tvrtke i dalje vjeruju u prednosti udruživanja, sporazumno su dogovorili raskid temeljem zajedničke procjene kako ne postoji jasan put za dobivanje potrebnih regulatornih odobrenja od Europske komisije i Ujedinjenog Kraljevstva.
Riječ je o tome da, unatoč činjenici da proizvodi tih tvrtki nisu identični, Figma je ‘jasan tržišni lider’ za interaktivne alate za dizajn proizvoda. Te bi Adobe Figmu kupnjom spriječio da bude učinkovita konkurencija.
Tvrtke su potpisale sporazum o raskidu koji rješava sva neriješena pitanja o transakcijama. Uključujući plaćanje Adobea Figmi prethodno dogovorenu naknadu za raskid.
Izvor: bug.hr