Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

AI je izvrsna za marketing, ali jednu stvar ne smijete zaboraviti!

Umjetna inteligencija ili AI definitivno je promijenila pravila, no suština igre je ostala ista. Novi alati doprinose vašem poslovanju, ali u svemu tome ne smijete izgubiti dušu. Nastojte uvijek ispričati svoju jedinstvenu i osobnu priču.

Ne može se poreći kako je umjetna inteligencija trenutno komponenta svakog digitalnog marketinškog programa koja brzim promjenama često izaziva vrtoglavicu. Procjenjujući novu stvarnost, stručnjaci ističu kako je moguće i osnažujuće držati svoje tradicionalne ‘marketinške čizme’ svezanima. No treba ih ‘opremiti pojačivačima pokretanim umjetnom inteligencijom’.

Tehnologija je alat, a srce i duša ste na kraju samo vi!

Drugim riječima, koristite tradicionalne marketinške alate osnažene Al-om – jer – ruku na srce, iako bi revolucionarna tehnologija mogla promijeniti aspekte ovog rada. Srce i duša marketinške misije još uvijek su – ljudski.

Zamislite, primjerice, da ste dugo vježbali u staroj teretani. Jednostavni utezi, klasične rutine i znoj su sigurno prvi pojmovi koji vam padaju na pamet. Sada zamislite da vam je u ruke došao neki supercool znanstveno-fantastični egzoskelet. Odjednom sjedite na klupi najbolje teretane u gradu i radite čučnjeve s utezima na leđima. To je slikovito upravo ona razlika, smatraju stručnjaci, koju je umjetna inteligencija donijela u područje digitalnog marketinga. Pa iako je sve nadjačala, ključno je ipak to da ljudi odlučuju gdje će i kada upotrijebiti te sposobnosti. Egzoskelet bi mogao učvrstiti vaše mišiće, ali samo vježbanje i dalje predstavlja vaš osobni napor.

Demokratizirajuća moć umjetne inteligencije

Sjećate li se davnih dana kada ste stvarali sadržaj i kada ste se osjećali kao da igrate pikado – u mraku? Ponekad ste pogodili metu, vjerojatno češće promašili, a ponekad samo čuli vrisak nekog u daljini (koga ste slučajno pogodili). Naravno, s ovim zadnjim se šalimo, ali figurativno ovo označava koliko ste zapravo bili daleko od pogotka ‘u sridu’. A onda je na scenu došla AI i počela se šepiriti – i kao da su se upalila sva svjetla – ploča za pikado je ista, ali iznenada češće pogađate u centar.

Ili npr., zamislite da imate pekaru – radite izvrsna peciva i kolače, ali marketing vam je loša strana i malo kupaca zna za vas. No, uz alate koje pokreće umjetna inteligencija, odjednom doživljavate drastičan porast prodaje. Uz samo nekoliko pametnih uputa vaša internetska pekara pretvorila se u hit mjesto u gradu. I još bolje, kupci ne dolaze k vama samo zbog kolačića i peciva, nego zbog vaše priče, lijepo isprepletene savršenim jezikom.

To je demokratizirajuća moć umjetne inteligencije. Jezične barijere?! Nema ih. Tehnička ograničenja?! Nestala su. Svatko može ući u veliku digitalnu ‘ligu’ – strastveni kuhar u Italiji, inovativni zanatlija u Indiji i eko-ratnik u Brazilu – svi su oni pozvani da podijele svoje priče sa svijetom.

Ali (i uvijek postoji “ali”), malo opreza ipak je potrebno!

AI je elegantan automobil, ali sadržaj je gorivo, s krajnjim i vitalnim odredištem pružanja vrijednosti. Da, AI sustav može prikupiti sadržaj, ali duša… srce… to uvijek i zauvijek ostajete samo vi!

Jednostavno: ostanite iskreni! U svijetu koji bruji od algoritama i kodova, ljudski dodir ostaje nezamjenjiv. Radi se o povezivanju, angažiranju i istinskom razumijevanju publike. AI izjednačava teren, ali MVP je i dalje u velikoj mjeri čovjek. Zato, dopustite AI alatima da budu pojačalo vašega glasa, ali pobrinite se da vi, na autentičan način, sami ispričate – svoju priču.

Izvor: poduzetnik.biz

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno