Ovom odlukom Aldi i Lidl reagiraju na kupovno ponašanje kupaca. InflacijaInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre... tjera mnoge potrošače da pomnije promotre cijene. Kraj popularnih proizvoda ipak bi mogao naštetiti nekim kupcima.
Aldi i Lidl odavno ne prodaju samo namirnice. Uglavnom, u njihovim trgovinama može se opskrbiti gotovo cijelo kućanstvo. Nove ponude iz neprehrambenog područja dodaju se svaki tjedan – ali to bi trebalo biti gotovo 2023. godine.
Prema njemačkim medijima, Lidl će uskoro podvući crtu i izbaciti mnoge popularne artikle iz ponude. Kupci mogu očekivati manju ponudu alata, elektronike, odjeće i ostalih kućanskih potrepština.
U Aldiju je udio prodaje neprehrambenih proizvoda pao i do 20 posto, a u Lidlu je još ekstremniji. Diskont tek kod neprehrane ostvaruje prodaju manju od 10 posto. Lidl nagli pad kupnje objašnjava inflacijom, prenose njemački mediji.
Kupci obraćaju više pozornosti na novac i žele uštedjeti što je moguće više novca. Aldi i Lidl bili su dio trgovačkih lanaca u kojima je zbog otežane dostave, bila nestašica određenih namirnica. Ostalih neprehrambenih proizvoda je uvijek bilo dovoljno.
Ono što je bila prednost u kupovini ovakvih artikala svakako je bila povoljna cijena.
Njemački mediji u posljednje vrijeme sve više pišu o teškom životu u Njemačkoj. Inflacija raste na skoro 10 posto, a rastu i potrošačke cijene.
Visoke cijene plina u Njemačkoj pogađaju sve, od privatnih kućanstava do gospodarstvenika. Ne čudi onda, što prije kupovine, veliki dio stanovništva mora dobro odvagnuti koliko će novca potrošiti.
Izvor: Fenix-magazin.de