Četvrtak, 21 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Američki potrošači i dalje troše na putovanja i zabavu

Američki potrošači manje troše u samoposlugama, zbog visokih cijena. Ipak i dalje su spremni trošiti na zabavu i putovanja.

Kompanija Disney prijavila je porast prihoda u svojom parkovima u tekućem kvartalu za 11 posto u odnosu na prethodnu godinu. Posjećenost je porasla u njihovim američkim odmaralištima, iako nije visoka kao odmah nakon pandemije.

Rezervacije ukazuju na zdrav rast poslovanja. Tako da se svakako osjećamo dobro u pogledu prilika za nastavak snažnog rasta.“, rekao je Hugh Johnston, glavni financijski direktor kompanije Disney, prenosi CNN.

Iako medijski konglomerat usmjerava pažnju na svoj posao streaminga, također poduzima korake da unapredi svoj portfolio tematskih parkova. Disney planira da prenese iskustvo na temu „Avatara“ u Disneyland-a u Kaliforniji. Proširuje Magic Kingdom na Floridi kao dio investicije od 60 milijardi dolara u parkove, krstarenja i doživljaje tijekom narednih 10 godina.

Drugi ključni igrači u industriji putovanja također su izvjestili sličan trend zarada ove sezone. Amerikanci, posebno potrošači nižih primanja, smanjili su potrošnju u maloprodaji. Inflacija roba prevazilazi rast plaća. Čak su i postali štedljiviji u trošenju na iskustvene aktivnosti poput izlazaka u restorane, birajući umesto toga da se hrane kući.

Čuveni Starbucks izgubio je oko 16 posto burzanske vrijednosti nakon objavljivanja rezultata za prvi kvartal. Tyson Foods, glavni američki dobavljač govedine, svinjetine i pilećeg mesa izgubio je oko devet posto vrijednosti. Yum, vlasnik brenda KFC, zabilježio je pad vrijednosti od šest posto, prenosi Biznis.rs.

Američki potrošači iscrpljeni od inflacije

Objašnjenje je da su američki potrošači, iscrpljeni kumulativnom inflacijom koja je dostigla 20 posto od kako je Joe Biden stupio na predsjedničku dužnost, počeli stezati remenje. Ovi koncerni, doduše, pate i od stagnacije u Kini. Snažan dolar ne ide u prilog, kao ni rat na Bliskom istoku. Međutim, prvi put od krize izazvane Covid-19, čini se da potrošnja jenjava u SAD. Međutim, potražnja za putovanjima i dalje ostaje snažna i očekuje se da će se povećati u narednim mjesecima.

„Potražnja i dalje ostaje jaka. Mi očekujemo rekordnu proljetnu i ljetnju sezonu putovanja. Osnovni potrošači Delta Airlines-a se nalaze u zdravom položaju. Putovanje ostaje glavni prioritet u kupovini.“ Pojašnjava izvršni direktor avio-kompanije Delta Airlines Ed Bastian. United Airlines je također u travnju saopćio da očekuje da će i avio-kompanija i cjelokupna industrija prijaviti rekordnu putničku potražnju tijekom leta.

Lanac hotela Marriott International povećao je svoje smjernice za cijelu godinu na bazi rezultata prvog kvartala objavljenim 1. svibnja. Kompanija je zabilježila rast globalnog prihoda po dostupnom smještajnom kapacitetu od 4,2 posto u odnosu na prethodnu godinu.

„Naša prognoza za 2024. godinu pretpostavlja nastavak stabilne potražnje za putovanjima. Nastavak trenutnih makroekonomskih trendova“, rekla je Catrin Oberg, glavna financijska direktorka kompanije Marriott, tijekom razgovora s analitičarima.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno