Četvrtak, 21 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Američki proizvođači automobila osjećaju pad potražnje za električnim vozilima

Istraživanje JD Powera otkrilo je da se broj američkih kupaca koji razmatraju kupnju električnih vozila do 2024. smanjio u usporedbi s prethodnom godinom. Razlozi za to uključuju nedostatak pristupačnih vozila, nedovoljno razvijenu infrastrukturu za punjenje baterija te nedostatak svijesti o prednostima električnih vozila.

Prema izvješću Reutersa, drugi faktori koji doprinose smanjenju potražnje za električnim vozilima u SAD-u uključuju kontinuiranu inflaciju, visoke kamatne stope te ograničen rast dostupnosti modela.

Unatoč ulaganju milijardi dolara u razvoj modela električnih vozila i povećanje proizvodnje, američki proizvođači su prisiljeni usporiti neke od tih planova. I to zbog slabljenja potražnje za električnim vozilima posljednjih nekoliko kvartala.

Slabljenje potražnje za električnim vozilima pritisnulo je prodajne rezultate američkih proizvođača automobila, piše Biznis. U travnju je vodeći proizvođač električnih vozila, Tesla, izvijestio o padu kvartalnih prihoda prvi put od 2020. godine, kada je pandemija otežala proizvodnju i isporuke.

U istom razdoblju, Ford Motor je objavio operativni gubitak od 1,3 milijarde dolara u prvom kvartalu za svoj odjel električnih vozila i softvera. Prema studiji, 24 posto potencijalnih kupaca vozila bilo je spremno razmotriti kupnju električnog vozila do 2024. Što predstavlja pad u odnosu na 26 posto iz prethodne godine. Istraživanje je također pokazalo da oko 40 posto američkih kupaca ne razumije dobro prednosti kupnje električnih vozila.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno