Istraživanje JD Powera otkrilo je da se broj američkih kupaca koji razmatraju kupnju električnih vozila do 2024. smanjio u usporedbi s prethodnom godinom. Razlozi za to uključuju nedostatak pristupačnih vozila, nedovoljno razvijenu infrastrukturu za punjenje baterija te nedostatak svijesti o prednostima električnih vozila.
Prema izvješću Reutersa, drugi faktori koji doprinose smanjenju potražnje za električnim vozilima u SAD-u uključuju kontinuiranu inflacijuInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre..., visoke kamatne stopeKamate su trošak, odnosno cijena koju plaćate za pozajmlji... te ograničen rast dostupnosti modela.
Unatoč ulaganju milijardi dolara u razvoj modela električnih vozila i povećanje proizvodnje, američki proizvođači su prisiljeni usporiti neke od tih planova. I to zbog slabljenja potražnje za električnim vozilima posljednjih nekoliko kvartala.
Slabljenje potražnje za električnim vozilima pritisnulo je prodajne rezultate američkih proizvođača automobila, piše Biznis. U travnju je vodeći proizvođač električnih vozila, Tesla, izvijestio o padu kvartalnih prihoda prvi put od 2020. godine, kada je pandemija otežala proizvodnju i isporuke.
U istom razdoblju, Ford Motor je objavio operativni gubitak od 1,3 milijarde dolara u prvom kvartalu za svoj odjel električnih vozila i softvera. Prema studiji, 24 posto potencijalnih kupaca vozila bilo je spremno razmotriti kupnju električnog vozila do 2024. Što predstavlja pad u odnosu na 26 posto iz prethodne godine. Istraživanje je također pokazalo da oko 40 posto američkih kupaca ne razumije dobro prednosti kupnje električnih vozila.