Audi i njegova nova serija električnih vozila, koja je razvijena posebno za kinesko tržište, neće nositi poznati logotip s četiri prstena. Odluka njemačke marke, u vlasništvu Volkswagena, donesena je zbog strategije usmjerene na imidž marke, prema izvorima bliskim planovima.
Ova odluka također reflektira upotrebu automobilske arhitekture koja je razvijena u suradnji s kineskim partnerom SAIC. A oslanjaju se na sve veće lokalne dobavljače i tehnologije. Serija, koja je interno nazvana “Purple”, bit će opremljena drugačijim logotipom. A možda će jednostavno imati naziv Audi na vozilima, prenosi Biznis.
Konceptni model iz ove serije bit će otkriven u studenom, kada će Audi predstaviti i “priču marke” vezanu uz seriju, prema informacijama izvora. Do 2030. godine planira se lansiranje devet novih modela. Izvori su tražili anonimnost jer proizvođač automobila još nije službeno objavio svoje planove.
Audi je odbio komentirati što je nazvao špekulacijama, dok je SAIC izjavio da će električna vozila zadržati “pravi Audi s autentičnim Audi DNK”.
Kineski proizvođači automobila sve više preuzimaju tržišni udio na domaćem tržištu, najvećem na svijetu, zahvaljujući tehnički naprednim električnim vozilima. Ovaj trend uzrokuje pad prodaje stranih proizvođača, koji se u velikoj mjeri oslanjaju na benzinske modele, što ih prisiljava na uspostavljanje novih partnerstava.
Audi i SAIC, dugogodišnji partneri Volkswagena, najavili su u svibnju razvoj zajedničke platforme za električna vozila usmjerenu na kinesko tržište. Razvoj automobila specifičnih za Kinu omogućuje stranim proizvođačima da se prilagode najnovijim značajkama električnih vozila i preferencijama kineskih potrošača.