Analitičarka Jessica Reif Ehrlich promijenila je svoju ocjenu i srezala ciljnu cijenu na 9 dolara po dionici sa 32 dolara, napominjući da dionice nemaju puno povećanja ako se tvrtka ne proda u cijelosti ili u dijelovima.
Naša prijašnja optimistična teza i metodologija vrednovanja temeljile su se na inherentnoj vrijednosti imovine Paramounta u potencijalnoj prodaji. Unatoč primanju vjerodostojnih ponuda, ne čini se da je na pomolu značajna prodaja imovine.
Dionice su pale za više od 20%. Znatno ispod S&P 500’s koji je otprilike porastao za 14%, piše Yahoo Finance.
Paramount se dugo smatrao potencijalnom metom za akviziciju zbog svoje male veličine u odnosu na konkurente. Tvrtka se može pohvaliti trenutnom tržišnom kapitalizacijom od samo oko 8,5 milijardi dolara. U usporedbi s Disneyjevih 156 milijardi dolara i Netflixovih 189 milijardi dolara.
Jak popis imovine
Tvrtka se nedavno obvezala prodati neosnovnu imovinu jer radi na smanjenju duga i poboljšanju svoje bilance. Prošlo je tromjesečje objavila prodaju Simon & Schustera investicijskoj tvrtki KKR. Izdavačkog diva trebao je kupiti Penguin Random House, ali je dogovor propao krajem prošle godine. Posao vrijedan 1,62 milijarde dolara u gotovom novcu dovršen je prošlog tjedna.
Jak popis Paramountove imovine sugerira da će uslijediti još aktivnosti spajanja i preuzimanja. Showtime i BET Media Group bile su dvije imovine koje su se nedavno pojvile u pričama o prodaji.
Reif Ehrlich rekla je da je iznenađena što se Paramount udaljio od potencijalnih kupaca za Showtime i BET s obzirom na sekularne izazove u tradicionalnom medijskom ekosustavu.
Iako priznajemo da bi uprava trebala pokušati izvući maksimalnu vrijednost, dionice Paramounta pale su za više od 40% od 1. svibnja. Zabrinuti smo što je dulje potrebno za izvršenje potencijalne prodaje imovine, to će manju vrijednost u konačnici prikupiti.
To, zajedno s negativnim slobodnim novčanim tokom i izazovnom makro pozadinom jer su linearni prihodi od oglasa pali 14% u odnosu na prošlu godinu u posljednjem kvartalu, stvara “nepovoljne srednjoročne izglede”, rekao je analitičar. “Povećan rizik za našu prognozu i dalje je bilo kakva potencijalna prodaja imovine koja je, po našem mišljenju, i dalje najjasniji način da menadžment poveća vrijednost za dioničare.”
Ipak, Paramount je prošli tjedan izvijestio o zaradi većoj od očekivane u trećem kvartalu jer su se gubici u streamingu značajno poboljšali.
Tvrtka je izvijestila o gubitku od 238 milijuna dolara. Što je manje od očekivanja analitičara od 438 milijuna dolara i gubitka od 343 milijuna dolara zabilježenog u razdoblju prethodne godine.
Paramount sada predviđa da će cjelogodišnji gubici u 2023. biti manji nego u 2022. S očekivanim gubicima u četvrtom kvartalu sličnim onima u prošlogodišnjem razdoblju.
Paramount+ u tromjesečju ima novih 2,7 milijuna pretplatnika. Nadmašio je očekivanja od povećanja od 1,8 milijuna korisnika. Ukupno je Paramount+ dosegao više od 63 milijuna pretplatnika s povećanjem prihoda od pretplate za 46% usred rasta broja korisnika koji plaćaju, uz nedavna povećanja cijena.