Četvrtak, 3 listopada, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Beyoncé u Levi’su: Novi hit koji podiže prodaju i ponovo popularizira brend

Beyoncé je predstavljena u novoj kampanji brenda Levi’s pod nazivom “Reimagine”. Ova suradnja slijedi njen album “Cowboy Carter” i hit singl “Levii’s jeans”. Reklamama se ističe spoj njenog inovativnog stila i bogate tradicije ovog modnog brenda, koji je ključan za pop kulturu.

Prva reklama za “Launderette” prikazuje Beyoncé kako skida traperice i stavlja ih u perilicu, podsjećajući na oglas iz 1985. godine. Nakon objave spota, dionice Levi Straussa porasle su više od jedan posto, a sljedeći dan dodatnih 1,7 posto. Iako su dionice porasle, tvrtka revidira dugoročne ciljeve prihoda od 9 do 10 milijardi dolara do 2027. godine. Michelle Gass, glavna izvršna direktorica Levi’sa, istaknula je da su promjene u industriji uzrokovale poremećaje u planovima. Prvo će provesti temeljitu analizu svojih ciljeva prije objave novog vremenskog okvira, s obzirom na ranije postavljene ciljeve iz 2022. godine.

Beyonce x Levi’s
Prihod iznosio 6,2 milijarde dolara

Financijski direktor Harmit Singh istaknuo je da će novi planovi vjerojatno biti predstavljeni za oko godinu dana, uz naglasak na pomicanju ciljeva na nekoliko godina.

Nakon pandemije, tržište traperica počelo se polako oporavljati, ali se suočava s brojnim izazovima. Iako je Levi’s ostao najprepoznatljivije ime u industriji, profitna marža smanjila se na samo šest posto. Tvrtka planira otvoriti stotine novih trgovina u sljedećim godinama, s naglaskom na izravnu prodaju kako bi potaknula rast. U tom kontekstu, Levi’s je nedavno otvorio ekskluzivnu trgovinu “Haus of Strauss” u pariškom Le Maraisu, gdje se traperice nude po narudžbi po cijeni od 595 eura (663 dolara), dodatno učvršćujući svoj status modne ikone.

Levi’s je završio fiskalnu 2023. godinu s prihodom od 6,2 milijarde dolara.

U lipnju je potvrdio očekivani rast prihoda od jedan do tri posto u ovoj fiskalnoj godini. Kompanija će uskoro objaviti rezultate za treće tromjesečje.

Nakon što je potvrđeno da je Beyoncé nova zvijezda kampanje, počela su nagađanja o njezinom potencijalnom utjecaju na rast prihoda i povećanje potražnje za trapericama.

Beyonce x Levi’s

Kakvu ulogu ima Beyoncé?

Hoće li kampanja zadržati atmosferu koja je pratila najavu Beyoncéinog novog albuma? Tekstovi poput “traper na traperu” iz pjesme “Levi’s Jeans” s albuma “Act II: Cowboy Carter” i njezina Instagram objava u travnju, gdje nosi traperice i torbu, privukli su mnoge obožavateljice u Levi’s trgovine. Tijekom uskršnjeg tjedna, posjeti trgovinama porasli su za 20 posto, značajno više nego u prethodnim godinama. Iako Levi’s nije podijelio konkretne brojke prodaje albuma, utjecaj Beyoncé na brend je očigledan, izvijestio je Forbes BiH.

„Kada netko poput Beyoncé, koja oblikuje kulturu, nazove pjesmu po našem brendu, to potvrđuje naš snažan utjecaj na modu“, izjavila je Gass. Dodala je da su traperice trenutno u središtu pažnje te da brend Levi’s doživljava globalni procvat.

Kako bi iskoristio povećanu pažnju, Levi’s je privremeno promijenio naziv svog Instagram profila u “Levii’s”. Ova promjena je u čast pjesmi koja je postala hit. Osim traperica, album je popularizirao zapadnjačku modu, osobito čizme. Pjesme poput “Texas Hold ‘Em” i “16 Carriages” imaju zapadnjačku temu. Prodaja western čizama porasla je za 24 posto u tjednu nakon objavljivanja albuma, a tjedan kasnije još dodatnih 45 posto, prema Circani.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno