Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Birkenstock: loš početak na Wall Streetu

Dionice Birkenstocka pale su 6% u četvrtak. Produbili su se tako gubici nakon što je njemački prodavač luksuznih papuča posrnuo dan ranije u svom debiju na Wall Streetu. U svojoj prvoj sjednici na Wall Streetu u srijedu, Birkenstock je pao za više od 12% u odnosu na cijenu od 46 dolara postavljenu u svojoj početnoj javnoj ponudi, prikupivši 1,48 milijardi dolara. Cilj joj je bio procjena na čak 49 dolara po dionici.

Zadnje trgovanje bilo je po cijeni od oko 37,79 USD u četvrtak. Dionice su sada pale 18% u odnosu na početnu cijenu.

Pad dionica Birkenstocka drugog dana bio je dublji od svega drugoga na Wall Streetu. Pri čemu je S&P 500 posljednji put pao za oko 1%, piše Reuters.

Debi 250 godina stare tvrtke na američkom tržištu slijedi slabe rezultate dizajnera čipova Arm Holdings. Te platforme za dostavu namirnica Instacart, službenog naziva Maplebear, nakon njihovih starta prošlog mjeseca.

Neki su se ulagači nadali da će te velike tvrtke izazvati ponovni porast javnih kotacija nakon što su nestabilna tržišta u posljednje dvije godine smanjila potražnju za IPO-ima.

Arm je u četvrtak pao 5,2% na 51,70 USD, malo iznad svoje IPO cijene od 51 USD 13. rujna. Dok je Instacart pao 1,7% na 24,52 USD, znatno ispod svoje IPO cijene od 30 USD 18. rujna.

Članak: Birkenstock izlazi na burzu s procjenom od oko 10 milijardi dolara

Birkenstock prati pad LVMH-a

Uz gubitak od četvrtka, Birkenstock ima tržišnu kapitalizaciju od oko 7 milijardi dolara. Ili gotovo 8 milijardi dolara na potpuno razrijeđenoj osnovi. To je još uvijek gotovo dvostruko više od 4,35 milijardi dolara koliko je L Catterton, američka privatna kapitalna tvrtka koju podupiru francuski milijarder Bernard Arnault i njegovo carstvo luksuzne robe Louis Vuitton Moet Hennessy platila 2021. za stjecanje većinskog udjela u Birkenstocku.

Uvrštavanje Birkenstocka na burzu u srijedu poklopilo se s oštrim padom dionica LVMH-a nakon sporijeg rasta prodaje luksuznog branda u trećem kvartalu.

Vrijeme početka bilo je na neki način nesretno jer je uslijedilo nakon rezultata LVMH-a u trećem kvartalu. U izvješću je uprava naglasila kako se europski potrošači značajno pogoršali u trećem kvartalu.

Javier Gonzalez Lastra, investicijski partner u Tema ETFs.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno