Nakon 60 godina posljednji motor s unutarnjim izgaranjem napustio je krajem proteklog tjedna BMW-ovu tvornicu u Münchenu.
Ovo je prekretnica za bavarsku marku, a razlog je taj što je proizvodnja prebačena na električne automobile.
Četiri, šest, osam ili čak dvanaest cilindara? Glavna tvornica BMW Grupe u Münchenu proizvodila je ove motore više od 60 godina. U tom pogledu ova odluka je određena prekretnica, piše BR24.
Međutim, ovo nije kraj motora s unutarnjim izgaranjem. BMW je sada potpuno preselio svoju proizvodnju benzinskih i dizelskih motora u svoje tvornice u austrijskom Steyru i u britanskom Hams Hallu.
Tvrtka je odluku objavila 2020., a plan je pretvorba tvornice u Münchenu u tvornicu za električna vozila. Oko 1.200 zaposlenika je radilo na izradi motora u tvornici BMW-a u Münchenu. Prema grupi, svi su prekvalificirani i raspoređeni u druga područja.
Na prostoru gdje se prije nalazila hala za proizvodnju motora s unutarnjim izgaranjem sada se gradi hala za montažu novih modela. U koju se ulaže 400 milijuna eura.
Centar za testiranje baterija bit će izgrađen na lokaciji BMW-a u njemačkom Wackersdorfu, gdje će se testirati visokonaponske baterije i druge komponente električnog pogona.
Dodajmo i kako su u rujnu ove godine građani Straßkirchena u Donjoj Bavarskoj glasali da se BMW-u dopusti izgradnja tvornice baterija u općinama Straßkirchen i Irlbach.
Izvor: seebiz.eu