Crypto.com je raskinuo sponzorski ugovor sa UEFA-om za Ligu prvaka. Ugovor, vrijedan oko 500 milijuna EUR tijekom pet sezona, navodno je propao u “posljednjem trenutku”, zbog zabrinutosti zbog povećane regulacije kriptovaluta, javlja BBC. Stranica za razmjenu kriptovaluta trebala je zamijeniti Gazprom nakon što je Uefa prekinula veze s ruskim dobavljačem energenata zbog rata u Ukrajini.
Moguća zakonska ograničenja
U posljednjih nekoliko godina digitalna sredstva su se preselila s ruba ekonomije i ušla u mainstream, sa sve više i više sponzorskih ugovora koji se potvrđuju.
Chelsea i Atletico Madrid potpisali su ugovor sa trgovačkom platformom WhaleFin, a sponzor Manchester City-ja je OKX kao partnera za obuku. Watford je ranije imao Bitcoin kao sponzor kluba i prihvatio je kriptovalutu u klubu.
Prošle godine, španjolski napadač David Barral ušao je u povijest nogometa kada je njegov prelazak iz Real Madrida u DUX International de Madrid plaćen upotrebom bitcoinaBitcoin je decentralizirana, distribuirana, anonimna platna .... Prema UEFA-i, sektor kriptovaluta je dijelom pomogao klubovima da popune dio prihoda koji su izgubljeni kao rezultat pandemije, navodi kripto.ba.
Potencijalni rizici za navijače
Kritičari kripto tržišta su zabrinuti zbog volatilnosti samog tržišta – posebno zbog činjenice da pad cijene tokena može izložiti fanove potencijalnim dugovima. Usprkos ovim unosnim sponzorskim ugovorima, Bitcoin je pao za skoro 70% u odnosu na povijesni maksimum iz studenog 2021., Ethereum je pao za više od 70%, a nekoliko, a financa.ba je pisala kako su kripto mjenjačnice pred bankrotom, a kripto burze masovno otpuštaju radnike kako bi smanjili troškove.
Crypto.com je u lipnju smanjio skoro 5% svoje radne snage – oko 260 zaposlenih – prema riječima izvršnog direktora Krisa Marszaleka.
Drugi ugovori o sponzorstvi Crypto.com
Crypto.com je najbrže rastuća kripto platforma sa više od 10 milijuna korisnika širom svijeta. Stranica, koja ima globalno sjedište u Singapuru, takođe ima sponzorske ugovore za Formulu 1, Svjetsko prvenstvo u hokeju na ledu i Fifa Svjetsko prvenstvo 2022. u Kataru.
Također ima mnogo velikih sponzorskih ugovora u američkom sportu, nadopunjujući svoje marketinške napore ranije ove godine reklamom sa košarkaškom legendom LeBron James-om koja je emitrana tijekom TV prenosa Super Bowla.
Špekulira se da je do raskida ugovora između UEFA-e za Ligu Prvaka i Crypto.com, a o čemu je prvi pisao SportBusiness, nastao zbog straha da bi regulatorni problemi u europskim zemljama mogli stvoriti pravne probleme za sposobnost Crypto.com da trguje i posluje.
Europski regulatorni prostor koji se odnosi na kripto prostor je nijansiran i još uvijek se razvija.Regulatori su fokusirani na zaštitu potrošača i sprječavanje pranja novca, koje industrija uveliko pozdravlja. Održavanje koraka sa svim promjenama ovih okvira i prilagođavanje interne prakse u skladu s tim će pomoći kripto biznisima da dugoročno uspiju u regiji.
izjavio je Haider Rafique direktor marketinga OKX