Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Decathlon mijenja ime u Nohltaced na mjesec dana – evo zašto

‘Nohltaced’ (izgovara se Noltakket) je zapravo Decathlon, ali napisano unatrag. Najnovija kampanja tog lanca sportskih trgovina cilja na promicanje takozvane ‘obrnute kupnje’, koja kupcima omogućava (pre)prodaju stare ili nekorištene sportske opreme Decathlonu, kako bi se ta oprema potom mogla popraviti i preprodati u trgovini pod jamstvom. Cilj kampanje, u kojoj će logotip na web stranici i kanalima društvenih mreža te banneri na pročeljima tri trgovine biti zamijenjeni novim imenom, je ponovno upotrijebiti što više opreme te tako smanjiti utjecaj na okoliš, ali i izbjeći gomilanje otpada.

‘Želimo osigurati da se svatko može baviti sportom na ekološki način. Kako bismo održivo rasli, u potpunosti smo predani našoj usluzi otkupa, ponudi rabljenih proizvoda, najmu i popravcima’, rekao je Arnaud De Coster, menadžer Nolhtaceda iz Belgije. ‘Na prvi pogled, ova promjena imena u Nolhtaced može izgledati kao marketinški trik, ali naš glavni cilj je učiniti našu uslugu otkupa poznatom najširoj mogućoj publici te na taj način ponovno upotrijebiti što više artikala i povećati kupovnu moć‘, dodao je De Coster.

Tijekom testne faze ove godine, Decathlon je otkupio 26.000 artikala. ‘Naš klasični obrazac potrošnje mora se promijeniti: kupovati manje novih proizvoda i preprodavati, popravljati ili iznajmljivati ​​starije materijale. Potrošači također počinju gledati na stvari drugačije nego prije. Manje se radi o posjedovanju, a više o korištenju‘, rekao je Joeri Moons, menadžer za održivost u Nolhtaced Belgija.

Izvor: tportal

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno