Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Dionice Volvo Carsa pale su za 8 posto zbog pada prihoda

Dionice švedskog proizvođača automobila Volvo Cars pale su za više od 6% u ranom trgovanju u srijedu nakon pada prihoda u prvom kvartalu. Prihod je iznosio 93,9 milijardi švedskih kruna (8,65 milijardi dolara) u prva tri mjeseca ove godine. Što je pad od 2% u odnosu na prvi kvartal 2023. Dionice kompanije pale su za 8% do 11:15 u srijedu ujutro.

To dolazi u trenutku kada je osnovna operativna dobit u prvom kvartalu porasla 8% na godišnjoj razini na 6,8 milijardi švedskih kruna. Brojka isključuje zajedničke pothvate i pridružene subjekte.

Maloprodaja je također porasla 12% na godišnjoj razini na 182.687 automobila. Nakon novog rekorda mjesečne prodaje svih vremena u ožujku, piše CNBC.

Prodaja rasla

Izvršni direktor Volva, Jim Rowan, rekao je da je rast prodaje bio širok. Ali je fokus tvrtke na vrhunske automobile učinio manje izloženom povećanoj konkurenciji i slabijoj potrošnji na masovnom tržištu. “Mislim da smo malo zaštićeniji zato što igramo u tom vrhunskom tržišnom sektoru“.

Proizvođač automobila je rekao da rezultati pokazuju da je “na putu” prema svom cilju od najmanje 15% godišnjeg rasta prodaje.

“Imali smo snažan početak godine, s rezultatima u prvom kvartalu koji postavljaju čvrste temelje za nadolazeću godinu”. Rekao je Rowan u izjavi.

Rast je uključivao skroman porast prodaje električnih vozila, jer je tvrtka udvostručila kategoriju. EV bruto marže porasle su na 16% u prvom kvartalu sa 7% prethodne godine. Rowan je rekao da je to jedna od rijetkih tvrtki koja se može pohvaliti tim razinama marže kod električnih vozila.

Mislim da smo malo ispred barem nekih naših konkurenata i planiramo tu i ostati. Naš fokus nije samo na isporuci najboljih električnih vozila s najnovijim tehnologijama, već da to učinimo sa solidnim maržama.

Jim Rowan, izvršni direktor Volva

Gledajući unaprijed, Volvo Cars je rekao da očekuje daljnji porast maloprodaje u 2024. u usporedbi s prethodnom godinom. S predviđanjem da će udio potpuno električnih vozila “znatno” porasti.

Konkurencija se zahuktava na tržištu električnih vozila, a kineski proizvođači automobila povećavaju proizvodnju jeftinijih električnih vozila. Peking je odbacio tvrdnje iz Washingtona i EU da njegovi proizvođači podrivaju međunarodnu konkurenciju.

Rowan je rekao da Volvo nije zabrinut zbog prekomjernog kapaciteta. Ističući da cilja na prodaju vrhunskih električnih vozila u Kini.

Ušli smo na kinesko tržište u premium sektoru”, rekao je. “Tamo gdje postoji masovna konkurencija na masovnom tržištu u EV-u, mi ne igramo u tom prostoru.”

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno