Francuski Automobile Propre istraživao je pad dometa koja imaju električna auta tijekom ekstremnih kiša. Jasno je da je to ograničavajući faktor.
Kao i kod automobila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Sloj vode koji se nakuplja ispred gume pruža otpor pri kotrljanju. To znači da električna auta trebaju više snage za vožnju istom brzinom.
Visoka vlažnost zraka, također, uzrokuje veći aerodinamički otpor. Hladniji zrak ima veću gustoću, dok hladna površina ceste utječe na temperaturu guma. Što je hladnije, potrošnja se više povećava. Kako bi se dobili što bolji rezultati, ispitivanja su provedena na istoj ruti, na identičnoj vanjskoj temperaturi i bez klima uređaja, kako bi se što bolje izolirala prekomjerna potrošnja zbog kiše. Mjerenja su između ostalih obavljena na modelima Cupra Born, Peugeot e-3008, Renault Scenic e-Tech i Audi e-Tron GT RS.
Istraživanja su provođena na cesti, po pljusku, dakle ne u laboratorijskim uvjetima. Dakle, možemo reći da bi rezultati mogli biti i precizniji, ali su svakako indikativni, piše Revija HAK.
Dodatna potrošnja iznosila je 4 kWh na 100 kilometara, smanjujući domet za procijenjenih 16,7 posto. To dovodi do gotovo 60 kilometara manjeg dometa vožnje po punjenju. Za usporedbu: brža vožnja (130 km/h) po suhim uvjetima rezultira dodatnom potrošnjom od 1,2 kWh na 100 kilometara. Zbog toga električni automobili prijeđu u prosjeku 15 kilometara manje.