Mark Zuckerberg najavio je povratak starim funkcionalnostima na Facebooku. Cilj mu je vratiti dio originalnog iskustva koje je ova društvena mreža imala u svojim počecima. Ključna novost koju donosi je posebna kartica s objavama isključivo prijatelja korisnika.
Ova kartica omogućit će pregled samo objava, storija, reelsa, rođendana i zahtjeva za prijateljstvo. Za razliku od trenutnog prikaza, gdje algoritam predlaže sadržaj na temelju interesa korisnika, ovdje će se fokus staviti na objave bliskih ljudi. Ova promjena podsjeća na Facebook iz ranih dana, kada je mreža prvenstveno služila za povezivanje s prijateljima.
Unatoč novoj opciji, aktualni algoritamski feed ostaje dominantan. Prikaz sadržaja temeljen na preporukama povećava angažman korisnika, a samim time i prihode Mete od oglašavanja. No, nova kartica donosi alternativu za one koji žele jednostavnije i osobnije iskustvo.
Zuckerberg je još početkom godine najavio veći fokus na originalni Facebook, uspoređujući to s iskustvom iz 2008. godine. Smatra da ova promjena može imati veći kulturološki utjecaj jer će potaknuti korisnike na bolje međusobno povezivanje.
Za sada je nova opcija dostupna samo u SAD-u i Kanadi, dok planovi za širenje na druga tržišta nisu službeno potvrđeni. Međutim, s obzirom na važnost ove promjene, moguće je da će uskoro stići i u Europu.
Kako prenosi Zimo Dnevnik, ovo je tek prvi korak u vraćanju nekih starih značajki Facebooka. Koje će još opcije biti vraćene, zasad nije poznato, ali očekuje se da će Meta uskoro predstaviti dodatne novitete.