Ferrari je u srijedu objavio da je njegova dobit u drugom kvartalu skočila za 33% u odnosu na godinu prije. Razlog je taj što je sve više njihovih kupaca odabralo skupe opcije “personalizacije” za svoje nove sportske automobile.
Ferrari je, nakon objave poslovnih rezultata, povisio i svoja predviđanja za cijelu godinu, piše CNBC.
Kompanija sada u 2023. očekuje prihod od oko 5,8 milijardi eura i dobit po dionici između 6,25 i 6,40 eura. Prethodno su cjelogodišnje prihode predviđali na oko 5,7 milijardi eura i dobiti po dionici između 6,00 eura i 6,20 eura. Zadržali su ranija predviđanja za prilagođenu EBIT maržu veću od 26%.
Nastavljamo sa velikim brojem narudžbi u svim zemljopisnim područjima. Odluku o revidiranju predviđanih brojki naviše poduprli su zadivljujući rezultati u personalizaciji.
Benedetto Vigna, CEO Ferrarija
Ferrari je posljednjih godina uvelike proširio svoje popise opcija, nudeći svojim kupcima veliki izbor završnih boja, materijala za interijer i drugih detalja. Te proširene opcije, koje talijanski proizvođač superautomobila naziva “personalizacijama”, mogu osnovnoj cijeni novog Ferrarija dodati stotine tisuća dolara.
Ferrari je izvijestio o dobiti od 334 milijuna eura, ili 1,83 eura po dionici. To je povećanje od 33% u odnosu na dobit od 251 milijuna eura, ili 1,36 eura po dionici, u istom razdoblju prethodne godine.
Prihodi su porasli 14% u odnosu na prethodnu godinu – na 1,47 milijardi eura.
Ferrarijeva marža na dobit prije kamataKamata je cijena uporabe tuđih novčanih sredstava. Kamate ... i poreza (EBIT) porasla je na 29,7% u kvartalu, u odnosu na 25% prije godinu dana. Povećanje profitabilnosti potaknuto je skokom u personalizacijama, kao i prodajom modela više klase i ograničenih izdanja, priopćila je tvrtka.
Isporuka automobila
Ferrari je isporučio 3.392 vozila u drugom kvartalu, što je blagi pad (1,8%, ili 63 automobila) u odnosu na godinu prije. Tvrtka je rekla da je pad posljedica geografskih i kombiniranih planova raspodjele. Na godišnjoj razini, isporuke su porasle u Europi, nešto su niže u Kini i dvoznamenkasto su pale u Sjevernoj i Južnoj Americi.
Te su isporuke uključivale prve primjerke Purosanguea, Ferrarijevog novog SUV vozila, koje je ušlo u punu proizvodnju u kvartalu. Isporuke su ponajprije bile potaknute dobrim rezultatima za 296 GTB, šestocilindrični hibridni sportski automobil, i V-8 pogonjeni Roma coupe i Portofino M kabriolet, rekli su iz Ferrarija.
Ferrarijevi hibridni modeli, uključujući 296 GTB i SF90 s V-8 motorom, iznosili su 43% njegovih isporuka u drugom kvartalu. Dvostruko više od prošlogodišnjeg rezultata.