Proizvođači automobila će dostaviti specifikacije svojih električnih vozila francuskim vlastima. U nadi da će moći nastaviti koristiti subvencije pod novim uvjetima koji će vjerojatno potisnuti mnoge kineske modele.
Usred oštre konkurencije u sektoru električnih vozila, ekološka ocjena svakog modela temeljit će se na cijelom proizvodnom ciklusu. Uzimajući u obzir emisije ugljika za prijevoz automobila te materijale i izvore energije korištene za njihovu izradu.
Rezultat, koji automatski izračunava posebna online platforma, vjerojatno će isključiti većinu modela proizvedenih u Aziji. Čak i ako su to neki od najprodavanijih električnih automobila u Francuskoj, rekao je vladin izvor.
Ako postoje vozila proizvedena u Aziji koja su vrlo lagana, koja su relativno dobra, možda bi mogla ostati kvalificirana (za subvencije). Mislimo da ih ima barem nekoliko, ali to očito neće biti većina.
Teslin Model Y i Model 3 te Dacia Spring među najprodavanijim su EV modelima u Francuskoj, a proizvode se u Kini. Kao i sve popularniji MG4, koji proizvodi kineska SAIC grupa, prenosi Reuters.
Državna subvencija za električne automobile iznosi 5000 eura za većinu kućanstava. A 7000 za ona siromašnija.
Proizvođači automobila trebali bi dobiti odgovor oko 15. prosinca i moći će uložiti žalbu na svaku negativnu odluku.
Italija razmišlja o sličnoj shemi.