Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Hisense – tri cilja za iduće tri godine

Hisense, kineska tehnološka grupa, koja je na našim prostorima prisutna kroz vlasništvo velenjskog Gorenja, ove godine, prema prvim procjenama uprave, cilja na prihode od prodaje od 27 milijardi dolara. Sličan je to rezultat onome od prošle godine. Istodobno, Hisense ulazi u novu fazu brzog rasta i internacionalizacije.

Hisense je u 2021. godini zabilježio 27,2 milijarde dolara prihoda od prodaje i time rast od 33 posto u odnosu na koronu 2020.Prema prvim procjenama prihod bi se i ove godine trebao zaustaviti na 27 milijardi dolara. U odnosu na 2018., kada je Hisense preuzeo velenjsko Gorenje i kada su prihodi grupe bili 18,1 milijardu dolara, to znači upola višu razinu poslovanja.

Hisense kaže da su posljednjih godina ojačali konkurentnost svojih proizvoda, otpornost opskrbnog lanca i uveli napredna rješenja u proizvodnju. Kako navode iz grupe, uveli su nove proizvode i tehnološka rješenja, nastavili širenje u inozemstvu i ojačali prepoznatljivost brenda Hisense. Za to su se, između ostalog, pobrinuli i pokroviteljstvom velikih sportskih natjecanja, a nedavno i Svjetskog nogometnog prvenstva u Kataru.

Nakon akvizicije Toshiba TV-a, Gorenja i Sandena, Hisense sada ima ukupno 66 tvrtki i predstavništava izvan Kine, 23 centra za istraživanje i razvoj i 31 industrijski park diljem svijeta. Sve u svemu, zapošljava gotovo 100.000 ljudi, prenosi Seebiz.

Nova faza globalnog rasta

Hisense, čije je globalno sjedište u kineskom gradu Qingdao, ulazi u novu fazu brzog rasta i internacionalizacije. Time i globalnog širenja grupe. Kako ističu, proces globalizacije je ušao u novu fazu. Ona predstavlja nove izazove za pozicioniranje branda i modela rasta i razvoja, a kao najvažnije vide obrazovanje i razvoj talenata.

U ovoj novoj fazi, prema riječima prvog čovjeka koncerna Lan Lina, Hisense ima tri cilja. U iduće tri godine žele podići brand na puno višu razinu na globalnoj razini. Žele se fokusirati na pametnu i zelenu tehnologiju. Također, žele uspostaviti pojednostavljenu i učinkovitiju organizacijsku strukturu te ambiciozan plan razvoja talenata.

Prema riječima Stanke Pejanović, potpredsjednice Hisense Europe Grupe, Hisense svoju strategiju globalizacije može osigurati samo planskim ulaganjem u znanje i kontinuiranim razvojem osoblja. Zaposlenicima europskih kompanija iz grupacije dostupni su obrazovni programi, stručna usavršavanja, ICT i jezični tečajevi, obuka u području mekih vještina te korporativni programi, kažu u upravi Hisense Europe. Od otprilike 10.000 zaposlenika u grupi, njih 7.000 godišnje pohađa razne tečajeve.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno