“Više sam naučio iz svojih neuspjeha nego iz svih uspjeha zajedno”, poručio je čovjek prema čijem je životu snimljen jedan od najpoznatijih holivudskih blockbustera “Vuk s Wall Streeta”, Amerikanac vrijedan 115 milijuna dolara, Jordan Belfort, tijekom svoga gostovanja u Zagrebu.
U prepunoj dvorani zagrebačkog Mozaik Event Centra, ali i diljem regije online, pred više od tisuću gledatelja, na konferenciji Prodajni Mindset – The Wolf Strikes Again, predavanje je održao bivši broker, prodajni mag i pravi Vuk s Wall Streeta Jordan Belfort.
“Svatko u životu prođe razdoblje kad je na vrhu, kad padne i uspije se vratiti. Ja sam danas uspješniji nego prije, život sam postavio na novu razinu”, rekao je Jordan Belfort na početku svoga predavanja, tijekom kojeg je ispričao svoju životnu priču, ali i dao konkretne savjete kako zaraditi novac i uspjeti u životu. Istaknuo je svoje mišljenje da novac ne mijenja čovjeka, kao i da u siromaštvu nije pronašao puno ljepote.
“Novac je važan – osnova je za brojne stvari – hranu, krov nad glavom i zdravlje. Vidio sam više boli i patnje kao posljedicu nedostatka novca, nego obrnuto. Nekad sam bio bogat i sretan, ali i nesretan. Sada sam vrlo bogat i vrlo vrlo sretan. Ali nikad u cijelom životu nisam bio siromašan i sretan!”
Ispričao je, nadalje, kako je zatvorsku ćeliju dijelio s poznatim glumcem Tommyjem Changom, koji se smijao njegovim pričama i gorljivo ga motivirao da napiše knjigu o svom iskustvu.
“Kad sam bio u zatvoru, izgubio sam sve – novac, ženu, obitelj, poštovanje i slobodu. No vratio sam se. Počelo je pisanjem knjige Vuk s Wall Streeta, za čija su se prava i prije završetka nadmetali Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, George Clooney i Matt Damon”, prisjetio se.
Sva motivacija na svijetu ne može vam pomoći ako nemate potrebnu vještinu.
Njegova motivacija, priznaje, bila su djeca koju je ostavio iza sebe odlaskom u zatvor, ali i postavljanje osobnih standarda, što uspoređuje s termostatom koji umjesto na temperaturu, treba postaviti na određeni iznos godišnje zarade, i težiti tomu.
Belfort ima visoke standarde u životu, no priznao je uz osmijeh – u tri prethodna braka nije imao visoke standarde niti se dovoljno trudio. Okupljenima je predstavio svoju Straight Line Selling teoriju, koja je prikazana i u ekranizaciji Belfortove biografije Vuk s Wall Streeta s Leonardom DiCapriom u glavnoj ulozi.
Najveća pogreška u marketingu i prodaji jest ta da se ljude koji nisu zainteresirani pretvara u kupce!
Umjesto da se onima koji su već zainteresirani ili kupci ponudi bolji proizvod ili usluga, ljudi iz prodaje često nezainteresiranima nude svoje proizvode i pritom gube vrijeme, poručio je Belfort okupljenima, prisjećajući se svog prvog prodajnog iskustva kao dostavljača dnevnih novina.
Kao uvod u Belfortovo predavanje, nastupili su vrhunski govornici: Daniel Disney, Mila Litvinjenko, Ajdin Brković, Nemanja Antić, dr. Natko Beck, dr. Vanja Ljevar i Damjan Rudež u razgovoru s Anom Radišić, koji su iskreno podijelili svoja iskustva prodajnih i poslovnih neuspjeha, savjete o pristupu različitim karakterima kupaca i pojasnili koliko empatija i prepoznavanje tuđih emocija pomažu u prodaji.
Jedan od organizatora, Vedran Sorić, otvorio je konferenciju predavanjem “Teški dani u prodaji”, ispričavši s kojim se preprekama organizacijski tim susreo u organizaciji ove konferencije.
Vedran SorićSaša TenodiOgnjen Bagatindr. Natko BeckNemanja AntićMila LitvinjenkoVanja LjevarDanijel DisneyAna Radišić i Damjan RudežAjdin BrkovićProdajni mindset trio
Suorganizator Saša Tenodi istaknuo je važnost networkinga i stvaranja kluba istomišljenika, a o gostovanju Vuka s Wall Streeta je rekao: “Preuzeli smo veliki rizik da dovedemo veliko ime u Hrvatsku i ponosan sam što možemo reći kako je ovo prodajna konferencija godine u nas i u regiji”.
Ognjen Bagatin naglasio je kako je Belfortov nastup u Zagrebu bio jedinstvena prilika za edukaciju svima u regiji: “Prodaja je plemenito zanimanje i osnovna vještina koju krećemo učiti od malih nogu – i djeca, kada nešto žele, moraju nam ‘prodati’ svoj zahtjev – kvalitetno i argumentirano isprezentirati i ponuditi nešto zauzvrat”.
Izvor: poduzetnik.biz