Div brze hrane McDonald’s doživio je neuspjeh svog novog biljnog hamburgera kod kupaca u San Franciscu i Dallasu. Rekao je to predsjednik kompanije Joe Erlinger tijekom Wall Street Journalovog Global Food Foruma 26. lipnja.
McDonald’s je uveo McPlant, vege hamburger tvrtke Beyond Meat, na testnim tržištima 2022., ali nije zaživio, prema g. Erlingeru.
“Ne mislim da američki potrošač dolazi u McDonald’s tražeći McPlant ili druge biljne proteine”, rekao je tijekom osobnog i virtualnog događaja održanog u Chicagu.
McPlant hamburgeri za sada ostaju izvan američkih jelovnika, zajedno sa salatama, prenosi Seebiz.
Pomoć PETA-e
Kad su predstavljene, alternative za hamburgere bile su hit Ljudi za etički tretman životinja (PETA), najveće organizacije za prava životinja na svijetu s više od 3 milijuna članova i pristaša.
Grupa je kupila i podijelila 10.000 McPlant hamburgera u deset dana u ožujku 2022. PETA je također dostavila hamburgere gradonačelnicima Dallasa i San Francisca i njihovim članovima osoblja kako bi ih “oduševila” novim proizvodom.
PETA je predložila McDonald’su da pogleda druge uspješne veganske tvrtke prije nego što otkaže McPlant burger. Obzirom na porast konzumacije veganske hrane među mladima.
“Pinky Cole’s Slutty Vegan i Kevin Hart’s Hart House šire se diljem zemlje kako bi zadovoljili potražnju za veganskom brzom hranom.” Rekla je viša potpredsjednica PETA-e Colleen O’Brien. “Umjesto da se bavi vegetarijanskim hamburgerom, McDonald’s bi samo trebao naučiti kako to učiniti kako treba. Možda počevši od ova dva nevjerojatno uspješna brenda.”
Unatoč neuspjehu McPlanta, McDonald’s je izbacio svoju prvu ponudu nacionalne vrijednosti u godinama – obrok od 5 dolara s McDoubleom ili McChickenom, nuggets od četiri komada, malo bezalkoholno piće i mali krumpirić.
Prodaja vrijednog obroka rasla je tijekom dana s jednom lokacijom koja je primila narudžbu za njih 90, prema Erlingeru.
“Energija je bila opipljiva u restoranima”, rekao je.