Deutsche Telekom je, prema objavljenoj studiji Brand Finance Global 500, jedan od najvrjednijih brendova na svjetskom nivou. Istovremeno je i jedina europska kompanija koja se našla među prvih deset na ukupnom popisu.
Aktualni plasman podrazumijeva jaku devetu poziciju i napredovanje od dvije pozicije u odnosu na prethodnu godinu, prenosi Biznis.
„Osim toga, Deutsche Telekom se pozicionirao i kao najvrjedniji telekomunikacijski brend na svijetu. Prvi se put našao ispred telekomunikacijskih giganata, kompanija Verizon i AT&T. Na nivou Europe, Deutsche Telekom ostaje najbolje rangirani korporativni brend”, navodi se u priopćenju.
Studiju Brand Finance Global 500 godinama unazad objavljuje renomirani britanski istraživački institut Brand Finance, kao dio aktivnosti u sklopu Svjetskog ekonomskog foruma (WEF) u Davosu.
Kompaniji Apple pripada prva pozicija na listi najvrjednijih svjetskih brendova. U tom nadmetanju prevazilazi Microsoft, Google i Amazon.
Osim toga, prema izvješću Brand Finance Global 500, deveta pozicija plasira brend DT ispred Mercedes-Benza, Tesle, Toyote, Instagrama i ostalih svjetski renomiranih brendova.