Nedjelja, 24 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Netflix ponovno nadmašio očekivanja analitičara

Netflix je objavio zaradu u trećem kvartalu koja je nadmašila očekivanja uz rast njihovog posla s oglašavanjem.

Članstvo na razini oglašavanja streamera skočilo je 35% u odnosu na kvartal. Tvrtka je na putu da lansira uslugu u Kanadi u narednom kvartalu i šire 2025.

Iako Netflix ne očekuje da će oglašavanje postati glavni pokretač rasta do 2026., primijetio je da je udio s oglasima činio više od 50% tijekom trećeg kvartala u zemljama u kojima je dostupan.

Dionice su porasle za oko 5% u naknadnom trgovanju.

Evo što je Netflix izvijestio za razdoblje koje je završilo 30. rujna:
  • Zarada po dionici: 5,40 USD naspram 5,12 USD koje očekuje LSEG
  • Prihod: 9,83 milijarde dolara naspram 9,77 milijardi dolara koje očekuje LSEG
  • Plaćena članstva: 282,7 milijuna naspram očekivanih 282,15 milijuna, prema StreetAccountu

Neto dobit za to razdoblje iznosila je 2,36 milijardi USD, ili 5,40 USD po dionici. Što je porast u odnosu na 1,68 milijardi USD, ili 3,73 USD po dionici, u istom kvartalu prethodne godine. Prihodi su skočili 15% na 9,83 milijarde dolara sa 8,54 milijarde dolara godinu dana ranije, piše CNBC.

Tvrtka je objavila da očekuje da će prihod u četvrtom kvartalu dosegnuti 10,13 milijardi dolara. Dok bi zarada po dionici trebala biti 4,23 dolara.

Netflix predviđa da će prihod za cijelu 2025. godinu biti između 43 i 44 milijarde dolara budući da poboljšava svoju osnovnu ponudu serija i filmova te ulaže u nove inicijative kao što su oglasi i igre. Očekuje se da će veći dio tog rasta prihoda doći od onoga što je tvrtka nazvala “zdravim povećanjem plaćenih članstava”.

Netflix je dodao 5,1 milijun pretplatnika tijekom kvartala, više od očekivanih 4,5 milijuna Wall Streeta, prema procjenama StreetAccounta. Ukupno, ova streaming usluga sada ima 282,7 milijuna članstava u svim svojim cjenovnim razinama.

Počevši od 2025., Netflix više neće obavještavati ulagače o broju svojih pretplatnika jer se usmjerava na prihode i druge financijske metrike kao pokazatelje uspješnosti.

Članak: Jedna vještina učinila je Netflix vrijednim 289 milijardi dolara

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno