Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Netflix stao u kraj dijeljenju lozinki – raste broj pretplatnika

Netflix je mjesec lipanj završio s više od 238 milijuna pretplatnika. To znači da je broj od ožujka porastao za 5,9 milijuna članova. Više je to od očekivanja a uslijedilo je nakon nastojanja tvrtke da ponovno pokrene rast nakon neuobičajenih gubitaka pretplatnika prošlog proljeća.

Kompanija se suočava i s izazovima štrajkova pisaca i glumaca koji su u tijeku u SAD-u. Netflix je rekao da će, kao rezultat odlaska, potrošiti manje na sadržaj ove godine nego što se očekivalo. Štrajk je najveći u industriji u šest desetljeća.

Ovaj štrajk nije ishod koji smo željeli. Tvrtka je predana postizanju “pravičnog” sporazuma koji je pomogao industriji da krene u budućnost. Imamo puno posla. Moramo ovaj štrajk privesti kraju.

Ted Sarandos

Dok se konkurencija zahuktava, Netflix se bori s naglim usporavanjem rasta još od pandemije. Kućanstva se istovremeno bore s rastućim troškovima. Došlo je do onoga što analitičari smatraju točkom zasićenja na nekim od najvećih tržišta.

U prvoj polovici prošle godine ukinuto je otprilike milijun računa. Iako je kasnije više nego nadoknadila te gubitke, padovi su uzdrmali tvrtku i natjerali je da se bori da poboljša svoje izglede za rast.

Nove opcije

Netflix je rekao da su klijente privukle nove opcije koje je uveo i koje koštaju manje od standardne pretplate.

Tvrtka je u svibnju predstavila svoj program “plaćenog dijeljenja” u Velikoj Britaniji, SAD-u i drugim velikim tržištima, naplaćujući dodatnu naknadu ako korisnici žele dijeliti lozinke s ljudima izvan svojih kućanstava. Program je sada prisutan u više od 100 zemalja.

Tvrtka je također pokrenula jeftiniji plan streaminga s oglasima prošle godine i snizila cijene u desecima zemalja u veljači.

Netflix je rekao da je nekolicina ljudi otkazala zbog promjene vezane za lozinke i vjeruje da će program potaknuti sličan porast pretplatnika u nadolazećim mjesecima. Procjenjuje se da više od 100 milijuna kućanstava dijeli lozinke kršeći službena pravila.

Iako smo još u ranim fazama, vidimo zdravu konverziju. Sada kada smo široko pokrenuli dijeljenje uz plaćanje, povećali smo povjerenje u naše financijske izglede.

tvrtka u tromjesečnom izvješću za ulagače

Paolo Pescatore, analitičar u PP Foresightu, rekao je da je povećanje broja pretplatnika odlično i da predstavlja “snažnu podršku” Netflixovoj strategiji. Ali to što se stalo u kraj dijeljenju lozinki nazvao je kratkoročnom mjerom, rekavši da će tvrtka morati fino podesiti svoje cijene u nadolazećim mjesecima.

“Tvrtka je još uvijek u daleko jačoj poziciji u usporedbi s konkurentima”, rekao je, napominjući da je Netflixov plan streaminga s oglašavanjem mnogo jeftiniji od mnogih trenutnih ponuda rivala.

Dok se Hollywood bori s utjecajem štrajkova, analitičari kažu da bi Netflixu njihova velika knjižnica i opseg međunarodne produkcije mogli pomoći u nadolazećim mjesecima. To je već poremetilo produkcijski raspored za niz filmova i serija.

“Od svih u industriji zabave, čini se da je Netflix najbolje pozicioniran”, rekao je Brandon Katz, strateg industrije zabave u Parrot Analyticsu, koji prati potražnju za streamingom, napominjući da je tvrtka još uvijek prednjači među konkurentima, unatoč jakoj konkurenciji.

Pitanja o oglašavanju

Unatoč porastu broja pretplatnika, Netflix je izvijestio da je prihod od 8,18 milijardi dolara razočarao ulagače. Porastao je za samo 2,7% u odnosu na prošlu godinu. Dobit je iznosila 1,49 milijardi dolara.

Netflix je rekao da je ograničio svoja povećanja cijena posljednjih mjeseci, što je dovelo do usporavanja rasta prihoda. Dobit od ukidanja dijeljenja lozinki i novog oglašavanja nisu bili dovoljno veliki da bi se nadoknadilo izgubljeno.

Rekli su da očekuju da će se to promijeniti do kraja ove godine, kako se prihod od oglašavanja bude povećavao.

Prestao je nuditi svoj najjeftiniji plan bez reklama u SAD-u, Ujedinjenom Kraljevstvu i Kanadi u pokušaju da klijente koji paze na cijene gurnu na verziju financiranu oglasima. Članstvo u njihovom oglasnom planu gotovo se udvostručilo od ožujka, piše BBC.

Netflix mora iscijediti što je više moguće iz različitih smjerova, s obzirom na to da nedavno izostanak povećanja cijena može sugerirati da inflacija počinje gristi sposobnost Netflixa da podigne cijenu pretplate, jer kućanstva žele smanjiti svoju potrošnju. Početni napredak se čini pozitivnim, ali daleko smo od toga da sa sigurnošću saznamo je li ovaj pothvat prava muzara kao što se pokazuje.

Sophie Lund-Yates, vodeća analitičarka kapitala u Hargreaves Lansdownu.

Dionice, koje su ove godine porasle za 60% zbog entuzijazma ulagača za planove tvrtke, sada su pale. Lund-Yates rekla je da je tvrtka ostvarila “dobre” performanse i da pad odražava visoka očekivanja za tvrtku.

Članak: Netflixova kontroverzna odluka pokazala se najvećim uspjehom

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno