Addiko banka je za svoje klijente uvela potpuno novu funkcionalnost u okviru Addiko Mobile aplikacije za fizičke osobe pod nazivom „PIN na klik“.
Jedna od specifičnosti „PIN na klik“ servisa je svakako i praktičnost, obzirom da je na ovaj način klijentima omogućen i stalni pristup PIN-u kartice, bez potrebe da isti pamte ili nose sa sobom.
„Kontinuirani razvoj Addiko Mobile aplikacije dio je dugoročne strategije Banke. Kroz unapređenje i razvoj digitalnih servisa klijentima želimo omogućiti još veću fleksibilnost kod obavljanja svakodnevnog bankarskog poslovanja“, dodao je Omeragić.
Addiko Bank Sarajevo je u prethodnom periodu implementirala niz novih funkcionalnosti u okviru mobilne aplikacije za fizičke osobe, a usluge koje su klijenti najviše prepoznali su „mPrenesi“ – prijenos novca putem telefonskog imenika, „mDopuna“ – dopuna prepaid računa BH Telecom operatera, kao i „mQR plati“ – plaćanje telefonom u Bingo trgovinama.
Kako iz Banke navode, svjesni su važnosti digitalnih kanala, te im veliko zadovoljstvo pričinjava i kontinuirani rast korisnika ovih usluga.
Više detalja o novoj funkcionalnosti „PIN na klik“ moguće je saznati putem službene web stranice Banke ili pozivom na besplatni info broj 0800 2 0206.