Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Od Mcdonaldsovog burgera od 200 miliona dolara do Colgateovih smrznutih lazanja: Evo 5 najvećih ‘promašaja’ u industriji hrane

Za svaki veliki hit u industriji hrane, postoje brojni promašaji. Ali nisu svi pokušaji i promašaji jednaki. Neki su izvrijeđani od strane kupaca, dok se drugi ne prodaju dovoljno dobro da opravdaju milijune koji su uloženi u njihovo istraživanje i razvoj.

Samuel West priprema ove proizvode za Muzej neuspjeha, putujuću izložbu koja je nedavno postavljena u Industry Cityju u Brooklynu sredinom ožujka i trajat će do 9. svibnja.

U muzeju posjetitelji mogu vidjeti neuspješne proizvode u rasponu od nekoć obećavajućih 3D televizora do zloglasnog MoviePass-a. No dio s hranom ima neke od najnevjerojatnijih promašaja.

Ono što stvarno cijenim u industriji hrane i pića je to što imaju ovu vrstu evolucijskog pristupa“, kaže West. “Oni testiraju hrpu različitih stvari i vide što ostaje.”

West kaže za CNBC Make It da neuspjesi nisu sami po sebi loši i da su isprobavanje mirisa poput vode s okusom govedine i ribe za mačke i pse ili New Coca-Cole nužni koraci u procesu inovacije.

Ako ne prihvatimo neuspjehe, ne možemo imati dobre stvari“, kaže West.

Ovo je pet najvećih kulinarskih gluposti u Muzeju neuspjeha.

Heinz EZ raznobojni kečap “na prskanje”

Na prijelazu stoljeća Heinz je odlučio da treba prodrmati stvari. Tvrtka je odlučila je uvesti inovaciju tako što je svoj crvenii kečap pretvorila u raznobojni: ljubičasti, zeleni i nekoliko nijansi između. Kečap jarkih boja reklamirao se djeci u reklamama koje su naglašavale kako će im nova mlaznica omogućiti crtanje po hrani.

Raznobojni kečap
Raznobojni kečap

Iako je proizvod u početku bio hit među kupcima, na kraju je ukinut do 2006. jer su se kupci vratili svom redovnom crvenom kečapu.

McDonald’s Arch Deluxe

Sredinom 1990-ih, McDonald’s je pokušao skinuti Big Mac s prijestolja i proširiti bazu kupaca novim, vrhunskim proizvodom. Lanac brze hrane potrošio je navodno 200 milijuna dolara na razvoj i reklamiranje Arch Deluxea: goveđe pljeskavice sa krumpirovom lepinjom, prelivenu slaninom, zelenom salatom, rajčicom, sirom, lukom, kečapom i umakom od senfa i majoneze.

Problem? Nikome se to baš nije svidjelo. Franšize to je bilo teško napraviti jer je zahtijevao novi umak, peciva i začine, što je otežalo njihov rad. Kupci su u međuvremenu smatrali da je precijenjen. Izbačen je s jelovnika 2000. godine.

Colgate smrznuti obroci

Uglavnom, zaključak je da se Colgate trebao držati zubnih pasti. Nakon izleta u svijet smrznute hrane, i uvođenje smrznutih lazanji u 80-tim, ovaj se brand za njegu zuba vratio onome što radi najbolje.

Promašaji u industriji hrane
Colgate smrznute goveđe lazanje

Kellogg’s žitarice s okusom soka od naranče

Kellogg’s je predstavio OJ’s 1985., reklamirajući “prirodne okuse” žitarica i kako ima “vitamina C kao čaša soka od naranče“.

Kada sam to vidio, odmah sam pomislio ‘to je odvratno’“, kaže West. “Sok od naranče i mlijeko? Čini se da to jednostavno ne ide zajedno.”

Kellog's s narandžom
Kellog’s s narandžom

Kupci su se složili i Kellogg’s je prekinuo proizvodnju žitarica godinu dana kasnije.

Kristalni Pepsi

Godine 1992. Pepsi je bio uvjeren da potrošači žele prozirnu verziju svoje kultne sode bez kofeina. Ali Crystal Pepsi nije izdržao dvije godine prije nego što je povučen s polica.

Kristalni Pepsi
Kristalni Pepsi

U intervjuu za Thrillist, bivši direktor marketinga Pepsija koji je došao na ideju nazvao ju je “vjerojatno najboljom idejom koju sam ikad imao – i najlošije provedenom.”

 

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno