Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Ponašanja zaposlenika koja iritiraju šefove

Toksična radna atmosfera često se kao teret postavlja šefovima, odnosno menadžerima i direktorima odgovornima za određeni dio organizacije posla te brigu o zaposlenicima i načinu na koji obavljaju posao. Često tako i jest slučaj jer se nadređeni ne angažiraju dovoljno kako bi popravili situaciju, no treba biti svjestan i da nisu radnici uvijek anđeli, piše ictbusiness.

Postoje oni iznimno problematični, koji ako nisu pod kontrolom, mogu naštetiti cijeloj okolini. Jer, negativna atmosfera daleko se brže širi od pozitivne i vrlo je bitno prepoznati na vrijeme što se događa. A to se ne može bez komunikacije i povjerenja.

No, sve to je poznato, ili bi trebalo biti. Zato je zanimljivo vidjeti što konkretno muči menadžere, direktore i šefove, bez uvijanja, anonimno su imali prilike to kazati u istraživanju provedenom od strane Sign.com. U njemu je sudjelovalo njih 800 i razotkrili su koja vrsta ponašanja posebno iritira nadređene. Onih deset najistaknutijih iskače u prvi plan.

  1. Kronična sklonost kašnjenju – čak 90 posto izjavilo je da ih to iritira
  1. Čest odlazak na bolovanje ili uzimanje slobodnih dana – nekako očekivano je na vrhu ova stavka i 86 posto njih ju je istaknulo kao iritantnu
  1. Alkohol ili korištenje droga na radnom mjestu – logično da iritira, ali čudno da je s 85 posto tek na trećem mjestu
  1. Pokrivanje osobnih troškova novcem kompanije – riječ je o prevari i normalno da iritira, kaže to 84 posto nadređenih
  1. Vikanje na kolege – takvo ponašanje iritira 84 posto nadređenih, jednako kao i plaćanje osobnih troškova novcem kompanije
  1. Pokušaji zavođenja nadređenih ili kolega bez da druga strana to želi ili potiče – ovo je problem svake organizacije i ističe ga 83 posto šefova
  1. Dopuštanje da drugi kolega ispašta za zajedničku krivicu – tako nešto iritantno je 81 posto šefova
  1. Provođenje previše vremena na društvenim mrežama tijekom radnog vremena – naravno, ovo smeta mnogima, odnosno, njih 80 posto to tvrdi
  1. Često obavljanje osobnih poziva tijekom radnog vremena – ovo je iritantno za 77 posto nadređenih
  1. Pričanje neprimjerenih ili uvredljivih šala – iritantnim to smatra 76 posto šefova

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno