Podravka Grupa predstavila je svoj novi vizualni identitet, koji i dalje sadrži prepoznatljivo srce i crvenu boju, ali su oni sada modernizirani, čime je vizual prilagođen novim potrošačima i tržištima na kojima kompanija posluje, navedeno je na današnjoj presici.
Martina Dalić kaže da je logo suvremeniji i estetski čišći
Predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić na predstavljanju novog vizualnog rješenja izjavila je da je kompanija 2021. godine započela transformacijske pomake u svim segmentima razvoja, a u sklopu toga odlučeno je da se promijeni i njezin vizualni identitet.
U procesu njegova stvaranja vodilo se računa o tome da se zadrže vrijedni i prepoznatljivi elementi, a istovremeno ih se htjelo modernizirati. Rezime svega jest to da je ostao znak srca, po kojem je Podravka prepoznatljiva, kao i crvena boja. Ta dva elementa sada su suvremenijeg izgleda i estetski pročišćena, objasnila je Dalić.
Naglasila je da je dosadašnji vizual u suvremenim komunikacijskim kanalima počeo stvarati ograničenja pa je transformacija bila neophodna. Novi identitet donosi dvije promjene. Prva je isticanje Podravka Grupe, koju uz Podravku d.d. čine i mnogi drugi pravni entiteti kojima je Podravka vlasnik. Druga promjena je razdvajanje korporativnog identiteta od identiteta brenda Podravka.
Izvor: index