Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Putnici iz dalekih zemalja vole Europu, ali Hrvatsku uopće nemaju “na vidiku”

Europa je ove sezone jedna od najpoželjnijih destinacija za takozvana “longhaul” putovanja. No prema posljednjem izvješću Europske putničke komisije, Hrvatska nije ušla među top 10 odredišta ni jednog od analiziranih tržišta.

Analiza je pokazala kako 73 posto Kineza ima želju od svibnja do kraja kolovoza putovati u Europu. No njihova glavna odredišta bit će Francuska, Njemačka i Italija. Dok će im glavni motivi biti kultura i povijesno nasljeđe, jednako kao i luksuzni shopping.

Top destinacije

Brazilci ovog ljeta planiraju posjetiti od dvije do tri europske destinacije. Među prva tri mjesta dospjeli su im Portugal, Francuska i Italija, dok je četvrta Španjolska, peta Njemačka, a Grčka šesta. I njih ponajviše zanimaju kultura i povijest te gastronomija, dok im je odmaranje na plaži pretposljednje na listi prioriteta.

Na top-listi Australaca nalaze se Francuska, Velika Britanija i Njemačka, a tek zatim slijede mediteranske zemlje odnosno Italija, Španjolska i Grčka, dok im Hrvatska ne dolazi u obzir. Na njihove rute će ipak najviše ove godine utjecati problemi u zračnom prometu uzrokovani rusko-ukrajinskim ratom pa je velik dio ispitanika priznao da je već promijenio svoje originalne planove koji su ove godine nešto prilagođeni.

Prema Europi će ovo ljeto letjeti i Kanađani, iako u nešto manjoj mjeri od ostalih tržišta, a uglavnom će posjetiti Francusku, Italiju i Veliku Britaniju te u prosjeku posjetiti 2,8 zemalja.

Iste destinacije posjetit će i građani SAD-a, a u anketi su odgovorili da su po dolasku u Europu zainteresirani dalje putovati vlakom, pa će i to vjerojatno utjecati na njihove planove.

Od dalekih tržišta najpesimističnije je japansko, na kojemu samo 26 posto ispitanika pokazuje želju za putovanje izvan prostora istočne Azije. Od čega njih samo 15 posto želi vidjeti i Europu.

Pod utjecajem inflacije, putnici će ovog ljeta vrlo vjerojatno smanjiti svoje budžete za shopping. Te će birati manje luksuzni smještaj, a većina ih odgovara i kako planiraju jesti u nešto jeftinijim restoranima.

Izvor: N1

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno