Kako su rekli, kao testno tržište odabrana je Velika Britanija, a ako usluga uspije, vjerojatno će se proširiti i na ostala ključna tržišta.
Tvrtka će pokrenuti prodajnu platformu putem svoje web stranice i aplikacije, a plaćanja će obavljati sustav Stripe. Podaci o kupcu bit će proslijeđeni kada se izvrši prodaja kako bi prodavač mogao poslati robu.
Industrija se suočava s kritikama
Nije potrebno spominjati da se u početku ne očekuje isplativost usluge “pre-owned”. Paula Ampuero, voditeljica održivosti u Zari, rekla je da je u ovoj fazi platforma isključivo namijenjena kao alat koji će pomoći kupcima da produže vijek trajanja svoje odjeće i zauzmu drugačiji pristup kupnji (kružna opcija).
Zara se pridružuje brojnim trgovcima za iznajmljivanje, preprodaju i popravke dok se industrija suočava s kritikama zbog visokog ugljičnog otiska, a kupci traže ekološki održivije ili “kružne” opcije koje omogućuju ponovnu upotrebu ili recikliranje resursa.
Polovna odjeća drugih marki
Marks & Spencer se udružio s tvrtkom Dotte kako bi omogućio preprodaju dječje odjeće.Joules radi s tvrtkom Reskinned na preprodaji, a usluga FashionCycle Johna Lewisa kupcima nudi vaučer za popust u zamjenu za povrat pet artikala.
Predviđa se da će tržište preprodaje i obnove u nadolazećim godinama prerasti brzu modu, a u njemu će sudjelovati brendovi od Mulberryja i Harvey Nicholsa do Asosa, Asde, Dr Martensa i H&M-a. Grupacija robnih kuća Selfridges, na primjer, ima za cilj da se gotovo polovica interakcija s kupcima temelji na preprodaji, popravku, iznajmljivanju ili nadopuni do 2030. godine, prenosi bonitet.