Metina društvena mreža Threads nastala je kao alternativa Twitteru (X-u), a osim što su korisnički računi na njoj povezani s Instagramom, korisnike je privlačila jednostavnim sučeljem, oslobođenim pretjeranom količinom funkcija, ali i – reklama. U Meti su uspjeli rad Threadsa financirati prihodima od ostatka svojeg poslovanja. Preko godinu dana radili su tako da se na toj mreži ne moraju pokazivati oglasi. Ipak, izgleda kako je došlo vrijeme da Threads “odraste” i počne zarađivati.
Ovoga tjedna iz Mete su objavili da će korisnicima početi prikazivati reklame, kojima će promovirati za sada malen krug oglašivača, piše Bug. Sve će biti u skladu s time kako Metine ostale platforme prikazuju oglase, tj. oni će biti plasirani u prepoznatljivom formatu, što isto tako znači i da će ih oglašivači s Facebooka ili Instagrama moći jednim klikom prebaciti i na tu mrežu.
Threads trenutačno ima oko 300 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, od čega njih tri četvrtine prati i barem jedan račun neke kompanije, pa u Meti smatraju da plasiranje oglasa ima poslovnog smisla. Prikazani oglasi bit će jasno označeni kao “sponzorirani sadržaj”, a za početak će ih tamo vidjeti tek manji dio korisnika u SAD-u i Japanu. Ograničeno testiranje poslužit će Meti pri analizi efikasnosti oglasa i korisničkih interakcija s njima, prije negoli se odluče na njihovo široko lansiranje.