Renault poveća obujam prodaje u prvom polugodištu porastao je za 1,9% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Zahvaljujući izvrsnim rezultatima njihovih hibrida u Europi, ključnoj regiji tvrtke.
Renault je globalno prodao 1.154.700 vozila, što je blagi porast u usporedbi s prošlom godinom. Većina tih vozila je isporučena u Europu.
Prodaja u Europi je porasla za 6,7%, što je nadmašilo općeniti rast tržišta od 5,5%. Elektrificirana vozila čine 29,6% prodaje Renaulta u regiji, što je povećanje od 4,3 postotna boda u usporedbi s 2023.
Nakon četiri uzastopne godine pada prodaje jedinica, Renault se prošle godine vratio rastu. Očekuje da će lansiranje 10 novih modela ove godine nastaviti pozitivan trend.
Iako je količinska prodaja usporila u drugom tromjesečju nakon početnog rasta od 2,6% u prvom tromjesečju, nastavlja se pažljivo praćenje tržišnih trendova.
Renault je istaknuo “vrlo snažnu izvedbu” svojih hibrida u Europi, dok je ukupna prodaja osobnih automobila marke Renault smanjena za 2% na 573.149 jedinica u prvom polugodištu, dok su lakša gospodarska vozila bilježila brži rast od 14,6%.
Prodaja jeftine marke Dacia povećala se za 3,8% u zadnjem izvještajnom razdoblju, izvještava Seebiz.