Sjajna recenzija (review) vaših proizvoda ili usluga može vam uljepšati dan, ali može učiniti i puno više od toga. Sjajna recenzija može godinama biti moćan svjetionik vašem ciljnom tržištu. Možda čak moćniji od vašeg marketinga i oglasa.
“Recenzije igraju važnu ulogu u mojoj industriji izgradnje kuća. Gotovo svi moji klijenti rekli su mi da su prvo provjerili moje recenzije. Što je veće ulaganje, to je vjerojatnije da će vaši kupci tražiti recenzije.“, piše Matt Doyle za Inc.
Pozitivne kritike su postignuće, ali imaju moć samo ako se koriste. Neki od načina kako to uraditi predmet su ovog teksta. Prije toga, objasnit ćemo razlog zašto je važno iskoristiti recenzije.
Zašto je važno izvući vrijednost iz recenzija?
Recenzije imaju veliku vrijednost jer ih online kupci shvaćaju ozbiljno. Vrlo ozbiljno. Zapravo, 94 posto ispitanika u jednoj anketi reklo je da ih je jedna jedina online recenzija uvjerila da izbjegnu posao.
Ovo povjerenje ima nevjerojatan potencijal u drugom smjeru. Jake, provjerljive recenzije mogu povećati vjerojatnost da će vaši klijenti naručivati s povjerenjem. Istraživanje je pokazalo da kupci troše 31 posto više u tvrtkama s odličnim online recenzijama.
Uvijek ostavite poruku zahvale.
Uvedite pravilo da ostavite poruku zahvale za pozitivnu recenziju. Ovo je jedan od prvih koraka koje možete poduzeti kako biste pouzdano izvukli veću vrijednost iz recenzija.
Svi odgovori zahvale mogu ostaviti dojam na recenzente (koje želite ohrabriti). Dojam ostavljaju i na čitatelje koji bi vaš odgovor mogli shvatiti kao pokazatelj vaše usluge i stava prema klijentima.
Drugo, ostavljanje odgovora dobar je način za uspostavljanje povratne komunikacije s recenzentom. Možda ćete ih moći zatražiti materijale (kao što su novije slike dovršenog rada) koji će biti potrebni u kasnijim koracima.
Kao konačni bonus, dodavanjem službenog odgovora recenzija postaje vidljivija na većini platformi. Online recenzije s odgovorima ističu se zbog oznaka i ikona koja se često primjenjuju na njih.
Poboljšajte legitimnost sjajnih recenzija.
Entuzijastični recenzent može ostaviti samo jednu rečenicu kako bi izrazio svoje zadovoljstvo. To se uvijek cijeni, ali mnogi će čitatelji preskočiti takvu recenziju. Ako imate priliku, pristojno se obratite pozitivnim recenzentima i pitajte ih za dodatne pojedinosti.
Dodavanje pojedinosti čini recenziju privlačnom (i također mogu povećati vjerojatnost da će se recenzija pojaviti u pretraživanjima):
- Pojedinosti o usluzi
- Slike proizvoda/usluge
- Geografske pojedinosti (gradovi, županije, četvrti u kojima je usluga obavljena)
- Vrijeme, datum i druge pojedinosti
Naravno, ne želite gnjaviti svoje najsretnije kupce. Pošaljite prijateljsku poruku. zahvalite im na recenziji i dajte im do znanja da bi im pomoglo ako bi dodali druge pojedinosti kako bi drugi znali što cijene.
Promovirajte sjajne recenzije sami.
Ako dobijete savršenu recenziju, možete sami obaviti promociju kako biste bili sigurni da drugi ljudi vide što vaš tim može.
Kad je moguće, postavite vezu na recenziju sa svoje web stranice, web stranica društvenih medija ili drugih platformi. Promet koji možete usmjeriti prema recenziji može poboljšati njezinu mogućnost pojavljivanja u pretraživanjima.
Možete uključiti i isječke na svoju web-lokaciju. Vrijedno je povezati se s drugim web-mjestima s neutralnom ocjenom jer recenzije na tim web-mjestima čitateljima čine vjerodostojnije.
Iskoristite više od pružanja izvrsnog iskustva.
Slijedite ove korake kako biste dobili više vrijednosti od sjajnih recenzija. Ne zaboravite za početak ostaviti poruku zahvale svima koji su dovoljno ljubazni da pregledaju vaše usluge. Ako dobijete zadovoljne, ali nepotpune recenzije, obratite se i pozovite kupca da pojasni detalje. Kada je sjajna recenzija tu, pobrinite se da pomažete u njezinoj promociji.
Slijeđenje ovih koraka može vam pomoći da najbolje iskoristite dobre recenzije.