Sony je druga najveća tvrtka u Japanu po ukupnoj tržišnoj kapitalizaciji koja sada iznosi 153,87 milijardi dolara. S drugog mjesta istisnuli su Mitsubishi koji sad vrijedi 150,07 milijardi.
Iako trećina Sonyjeve zarade dolazi iz videoigraćeg sektora, čitav asortiman brenda uključuje širok spektar elektroničkih proizvoda – od televizora, kamera do slušalica i zvučnika. Japanski konglomerat, potencijalno najpoznatiji po PlayStation konzolama, u industriji videoigara dominira na domaćem tržištu u odnosu na druge tvrtke poput Konamija (17,01 mlrd.), Bandai Namca (21,79 mlrd.) i Nintenda, koji zauzima 10. mjesto s 89,45 milijardi dolara.
Sonyjevo financijsko izvješće, koje je postalo dostupno prije desetak dana, pokazalo je izvrsne rezultate. Naime, između listopada i prosinca 2024. prodano je 9,5 milijuna primjeraka PlayStation 5 konzola. Posrijedi je komercijalno najuspješniji kvartal otkako je PS5 postao dostupan.
Unatoč impresivnom uspjehu, Sony je i dalje daleko od prvog mjesta, navodi Bug. Toyota, najveća japanska kompanija, drži vodeću poziciju s više od 80 milijardi dolara razlike.