Subota, 11 svibnja, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Stanley – kako je TikTok udesetostručio prodaju jedne šalice

Prijenosna šalica Stanley koja zadržava temperaturu tekućine nepromijenjenu satima. Društvena mreža Tik Tok i malo sreće bili su dovoljni da Stanley udeseterostruči svoju prodaju u samo nekoliko godina. Na službeno financijsko izvješće još treba pričekati, no procjenjuje se da je prodaja u 2023. dosegnula čak 750 milijuna dolara

SKUPA, ALI POPULARNA. 10 milijuna primjeraka popularne šalice prodano je do sada unatoč visokoj cijeni od 45 dolara. Na europskom webshopu cijena je čak 50 dolara. Lansiranjem svake nove boje prihodi im rastu.

Iako posljednjih godina kompanija nije stvorila ništa novo i inovativno – osim marketinške strategije. Šalica sa slamkom Quencher čiji suženi donji dio stane u držač u automobilu, a ručka omogućuje lakše nošenje, u prodaji je od 2016. godine.

Stanley nudi osrednji proizvod

Prvih nekoliko godina, kompanija ju je vidjela kao, u najboljem slučaju, osrednji proizvod pa su 2019. prestali obnavljati zalihe i prodavati je. Sve se promijenilo kada je godinu kasnije u Stanley stigao Terence Reilly, čovjek zaslužan za populariziranje crocsica. Gumenih klompi za koje će mnogi i danas reći da vizualno nisu atraktivne.

Digital je ključan za autentično komuniciranje s našim potrošačima diljem svijeta. Naši digitalni i društveni kanali omogućuju nam prihvaćanje ključnih kulturnih trendova i pružaju platformu za potrošače da dijele svoja razmišljanja i povratne informacije. To potiče prodaju i ljubav prema robnoj marki.

Terence Reilly, nedavno objašnjava uspjeh u intervjuu

Suradnja s trgovcima

No nije sve stalo na jednosmjernoj komunikaciji prema kupcima. vrlo brzo korisnici društvenih mreža počeli su sami dijeliti sadržaj u kojem govore o Stanley-ovom Quencheru. Unatoč tome što se prodaje po vrlo visokoj cijeni od 45 dolara (a na europskom webshopu za 50 eura), do sada se proda-lo više od 10 milijuna primjeraka.

Najveći obožavatelji opskrbili su se različitim bojama. Kako bi šalica uvijek bila usklađena s njihovom odjevnom kombinacijom. Sa svakom novom bojom prihodi kompanije su se povećavali – sa 73 milijuna dolara u 2019. na 194 milijuna u 2021.
Godinu kasnije Stanley je lansirao redizajnirani model Quencher-a s modernijim dizajnom i novom paletom boja. Prihodi su se u godinu dana više nego udvostručili na 402 milijuna dolara. Stanley se odlučio za još jedan ‘trik’. Ograničena izdanja novih boja koja su dodatno povećala uzbuđenje oko proizvoda. Iako Stanley na svojim Instagram profilima ima 1,4 milijuna pretplatnika, svoju popularnost među mlađim generacijama najviše može zahvaliti Tik Toku.

Videozapisi s oznakom #stanley pregledani su 2,8 milijardi puta, a oni s oznakom #stanley cup 263,2 milijuna puta. Na jednom od njih korisnica je snimila svoj izgoreni automobil koji je potpuno uništen, ali je Stanley-eva šalica ostala netaknuta – baš kao i led u njoj koji je dan prije stavila u svoje piće. Video je skupio 80 milijuna pregleda, a Terence Reilly u videoporuci je vozačici najavio da će joj poslati nekoliko novih čaša i ponudio kupnju novog automobila. Osim društvenih mreža, Stanley i dalje koristi ‘klasični’ put do kupaca. Još uvijek nema ništa bolje od dobrih staromodnih proizvoda na policama. Suradnja s nekim od najboljih trgovaca na malo na svijetu bila je glavni dio našeg uspjeha, pojašnjava Reilly.

TikTok garantira uspjeh

Stanleyj-eve šalice nisu jedini proizvod kojemu je TikTok pomogao da postane viralan. U većini slučajeva riječ je o kozmetici koju koriste influencerice, a zatim svoje iskustvo dijele drugi. Istaknula se i sunset lampa, čija svjetlost podsjeća na zalazak sunca zbog ugodnih crvenih, narančastih i žutih tonova. Videa na kojima korisnici čiste najrazličitije površine istom ružičastom pastom, također su se pojavili na Tik Toku, a spužvica za čišćenje Scrub Daddy trenutačno je najpoznatija spužva na svijetu, jer svaki dio ima drugačiju funkciju.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno