Prihodi od prodaje kompanije Starbucks pali su prvi put od 2020. godine. Čak ni kava upola cijene ni „late od lavande“ nisu uspjeli privući potrošače koji sve više vode računa o svojim kućnim budžetima.
Dionice su nakon objavljivanja rezultata pale 13 posto. Ovo bi mogao biti najveći pad od ožujka 2020. i samog početka pandemije, javlja Bloomberg.
Starbucks je možda imao najgore financijsko izvješće od svih velikih kompanija koje su u ovom kvartalu do sada objavile financijska izvješća
Adam Crisafulli, analitičar kompanije Vital Knowledge
Kompanija je svoje projekcije rasta prodaje smanjila na niske jednocifrene iznose. Signalizirali su da bi rast profita mogao i da izostane.
Starbucks-u je sve teže da ispuni očekivanja koja je postavio prethodni menadžment. Generalni direktor Laxman Narasimhan, koji je na funkciji tek nešto više od godine, već nekoliko puta je morao spuštati projekcije. Posljednji rezultati pokazuju da nije lako za šest dolara prodati “late” nekome koga mori uporna inflacijaInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre....
Kompanija je zabilježila pad prodaje od četiri posto, a analitičari su očekivali rast. U Kini je zabilježen pad od čak 11 posto. Broj kupovina je pao za šest posto, a prodaja bilježi pad u svim područjima gdje Starbucks posluje. Konsolidirani prihodi od prodaje su pali, a ispod očekivanja analitičara bio je i prihod po dionici, prenosi Bloomberg.
Financijska direktorica Rachel Ruggeri rekla je da je rezultat ugrozilo i hladnije vrijeme, oprez potrošača i sukob na Bliskom istoku.
Nismo zadovoljni učinkom u ovom kvartalu. Izoštrili smo fokus i imamo jasan plan za budućnost.
Rachel Ruggeri, financijska direktorica Starbucks-a
Kompanija planira da više klijenata privoli da koriste aplikaciju i da se pretplate na program lojalnosti. Kako navodi menadžment, potrošači koji se pretplate na ove usluge češće posjećuju objekte, prenio je Biznis.rs.