Četvrtak, 19 rujna, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Stellantis bi mogao ugasiti gubitaške brendove

Izvršni direktor kompanije Stellantis, Carlos Tavares, nikad se nije libio iskrenih i ponekad neugodnih izjava o tržišnoj poziciji tvrtke. A njegov odgovor na posljednje izvješće o zaradi tvrtke – u kojem je zabilježen pad neto dobiti od 48% – nije iznimka.

Izvršni direktor proizvođača automobila naznačio je da su, u nastojanju da brod vrati na pravi kurs, pred njim možda neke teške odluke. Među njima je smanjenje stope proizvodnje kako bi se nosili s visokim stopama zaliha u Sjevernoj Americi.

A jedna mogućnost za postizanje ovog cilja prilično je surova, ali možda nužna: Tavares kaže da bi tvrtka mogla „ubiti“ neke brendove s lošijim rezultatima.

Kada je Tavares preuzeo ulogu izvršnog direktora 2021., obvezao se ulagati u 14 brendova tvrtke najmanje jedno desetljeće. Rekao je tada da svi imaju budućnost sa Stellantisom. Sada se čini da je promijenio priču. Prema Reutersu, Tavares je dao do znanja da je otvoren za smanjenje loših rezultata. Rekao je: “Ako ne zarađuju, zatvorit ćemo ih.”

Tko bi mogao biti otpisan?

Izvješća se vrte otkako su komentari objavljeni, a promatrači iz industrije igraju igru ​​pogađanja koji bi se od dugogodišnjih brendova automobila mogao ugasiti. Motor1 je identificirao nekoliko za koje smatra da su “pod većim rizikom” poput Lancie i Alfa Romea. Izvješće također predlaže pitanje bi li Stellantis bio prisiljen zadržati i Dodge i Chrysler, s obzirom da Chrysler sada ima samo jedan model na tržištu.

Motor1 je također dodao da postoje određene marke koje smatra “prevelikima da bi propale” kao što su Jeep, Ram i Fiat.

Jedan brend za koju Reuters sugerira da bi mogla biti prodana umjesto da bude ugašena – pozivajući se na analitičare – je poznata marka luksuznih automobila Maserati. Ovo je jedini pojedinačni brend za koji je Stellantis iznio brojke. Te brojke, uz operativni gubitak od 82 milijuna eura, nisu bile dobre.

Bilo je vrlo malo ukidanja velikih brendova u automobilskoj industriji od Velike recesije. Tada je GM odbacio Pontiac i Saturn. S tim u vezi, bilo koja odluka koju donese Stellantis sigurno će imati veliki značaj u industriji, piše Yahoo FInance.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno