Najveći luksuzni švicarski brend satova Rolex, podigao je cijene na neke od svojih najpopularnijih modela nakon što je vrijednost zlata porasla 2024. godine.
Kompanija sa sjedištem u Ženevi, koju kontrolira švicarska fondacija nazvana po svom suosnivaču Hansu Wilsdorfu, počela je godinu tako što je podigla cijene za čak osam posto nekih modela napravljenih od plemenitih metala, prenosi Biznis.
Day-Date izražen od žutog zlata sa crnim brojčanikom od 40 milimetara, košta 44.200 eura od 1. siječnja, a bio je 41.000 eura, prema cjenovniku Rolexa na web stranici u Francuskoj. GMT-Master II od žutog zlata košta 44.600 eura, u odnosu na prijašnjih 41.300 eura.
Rolex obično podiže cijene 1. siječnja, i to čini jednom godišnje. Povećanje cijena može ukazivati na potražnju za vrhunskim luksuznim proizvodima, cijenu materijala i rada, kao i na inflacijuInflacija je povećanje opće razine cijena u određenom vre....
Zlato je 2024. zabilježilo najveći godišnji porast cijene u posljednjih 14 godina, skočivši za 28 posto.
Cijene satova specifične za Švicarsku također se mogu promatrati kao pokazatelj ekonomske snage nacije.
Prema procjenama analitičara, najveći svjetski brend luksuznih satova proizvodi više od milijun satova godišnje, s prodajom vrijednom više od deset milijardi švicarskih franaka (15,1 milijardu dolara).