Tijekom pandemije IKEA je zabilježila najveću potražnju za namještajem – otkako je osnovana, jer su ljudi više vremena provodili kod kuće i ulagali u renoviranje/preuređenje.
Grupacija Ingka, koja stoji iza ovog lanca trgovina, najavila je da će do kraja godine uložiti tri milijarde eura u nove i postojeće objekte koji bi trebali preuzeti ulogu distribucijskih centara za e-trgovinu, piše telegraf.
– Tvrtka će ulagati novac u sve svjetske regije, iako će otprilike jedna trećina biti određena za tržište Londona, tj. za nove, probne formate trgovina, kao i za logističke sustave – kaže Tolga Oncu, voditelj maloprodaje u Ingka Grupi.
Dodaje da će većina njih biti namijenjena postojećim IKEA trgovinama, budući da je cilj tvrtke transformacija, odnosno prenamjena prostora. Drugim riječima, ova se grupa, kao i mnogi, u posljednje vrijeme prilagodila rastu internet prodaje – razvojem manjih objekata, promjenom web stranice te uvođenjem novih aplikacija i digitalnih usluga.
Jedna od usluga je alat za daljinsko planiranje.
Dostava online narudžbi iz skladišta obližnjih trgovina na rubnim dijelovima grada trebala bi skratiti rok isporuke i smanjiti njezinu cijenu, uz nižu emisiju CO2 u odnosu na dostavu iz logističkih centara, dodao je čelnik Ingka grupe.