Jedan od najpoznatijih svjetskih kozmetičkih brendova Nivea, na međunarodnim stranicama društvenih mreža podijelio je novu reklamu za micelarnu vodu. Ona prikazuje hrvatsku navijačicu s iscrtanom šahovnicom na licu koja je na rubu suza, a u opisu su napisali ‘Briše sve, ali ne i suze‘ aludirajući na gubitak hrvatske reprezentacije od Argentine u polufinalu Svjetskog prvenstva u Kataru, prenosi jutarnji.
Kompanija se ubrzo našla na meti nezadovoljnih Hrvata koji su novu kampanju označili kao “izrugivanje” s Hrvatskom.
Nivea se ispričala Hrvatima
Nakon brojnih negativinih komentara i burne reakcije javnosti, kompanija se ispričala radi sporne reklame.
“Duboko se ispričavamo zbog našeg nedavnog posta za micelarnu vodu. Nije nam bila namjera povrijediti osjećaje tako ponosne nogomete nacije. Prepoznajemo fantastična postignuća reprezentacije Hrvatske i dijelimo njihovo veselje. U NIVEA-i cijenimo brigu i povjerenje. Uvjeravamo vas da ćemo u budućnosti poduzeti sve potrebne mjere kako bi držali do svojih visokih standarda u svakom aspektu naše komunikacije”, poručili su iz kompanije.