Estee Lauder, luksuzna kozmetička tvrtka, kupit će dizajnersku modnu kuću Tom Ford u poslu vrijednom 2,8 milijardi dolara, objavila je tvrtka.
Ovaj ugovor bi bio najveća akvizicija Estee Lauder do sada.
Američka kozmetička tvrtka već licencira mirise i kozmetiku Tom Forda i pobijedila je konkurenciju Kering SA, vlasnika Guccija.
Estee Lauder rekla je da će akvizicija “donijeti nove prilike“, dok je Tom Ford najavio da je Estee Lauder “idealan dom za brend“, piše BBC, prenosi bonitet.com
Sam Tom Ford ostat će na trenutnoj poziciji kreativnog direktora najmanje do 2023. godine, objavljeno je.
Ova akvizicija je na neki način najavljena još u kolovozu. Tada je Wall Street Journal objavio da Estee Lauder pregovara o njezinoj kupnji za najmanje 3 milijarde dolara.
Akvizicija dolazi u trenutku kada tržište luksuzne robe doživljava globalni rast, a Kina polako ukida ograničenja zbog koronavirusa. Time omogućuje potrošačima u sektoru velike potražnje da se polako vrate svojim navikama kupnje prije pandemije.
Tržište luksuza raste
Globalni analitičari iz Bain & Company predviđaju da će globalno luksuzno tržište porasti za 21% u 2022., dosegnuvši 1,4 trilijuna eura, čak i uzimajući u obzir pad globalnih gospodarskih uvjeta.
“I dalje je spremna za daljnje širenje sljedeće godine [2023.], i do kraja desetljeća do 2030.”
Dodalo se da se očekuje da će globalno tržište osobne luksuzne robe, specifično za odjeću, torbe i kozmetiku, do kraja 2022. godine biti vrijedno 353 milijarde eura. To je projicirani rast od 22 posto u usporedbi s prethodnom godinom.
Tom Ford, koji je prvi put lansirao svoj brend 2005., trenutni je voditelj Vijeća modnih dizajnera Amerike. Prethodno je bio kreativni direktor u Gucciju i Yves Saint Laurentu 1990-ih i ranih 2000-ih.