Utorak, 3 prosinca, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Toyota i Suzuki profitiraju nakon što je Uttar Pradesh olakšao uvjete za hibridne automobile

Uttar Pradesh u Indiji smanjuje namete na hibridne automobile za 10%. Što će rezultirati značajnim uštedama za potrošače. Toyota Motor postiže veliki uspjeh u lobiranju, potičući nadu u industriji i analitičarima da bi i druge države mogle slijediti primjer.

Vlada najmnogoljudnije indijske države odlučila je smanjiti poreze na registraciju za određene hibridne automobile. Slično kao što je to već učinjeno za električne automobile.

Hibridni automobili kombiniraju električne motore s motorima s unutarnjim izgaranjem, što omogućuje uštedu goriva.

Dionice Maruti Suzukija, vodećeg indijskog proizvođača automobila koji surađuje s Toyotom u proizvodnji i prodaji hibridnih vozila, porasle su za 5,5% nakon što su lokalni mediji prvi put izvijestili o ovoj vijesti.

Morgan Stanley ističe da je potez Uttar Pradesha pružio značajan poticaj hibridnim automobilima. Potencijalno potičući druge države da slijede njihov primjer.

Uttar Pradesh trenutno čini 10% ukupne prodaje automobila u Indiji. Nomura predviđa da će Toyota, koja dominira s 85% udjela na “jakom” indijskom tržištu hibridnih automobila s modelima poput Hycross i Hyryder SUV-ova, biti ključni dobitnik ovog poteza. Dok će Maruti Suzuki također imati koristi.

Odluka države odnosi se na jake hibridne i plug-in modele, oslobađajući ih od državnih poreza.

U razdoblju od siječnja do ožujka ove godine, snažni hibridni automobili činili su manje od 3% ukupne prodaje automobila u Indiji. Što je otprilike 28,000 jedinica. Dok su električna vozila činila gotovo 4%, prema Nomuri.

Indijska vlada pod premijerom Narendrom Modijem usmjerila je svoje poticaje zelenoj mobilnosti uglavnom prema električnim vozilima. Pružajući znatne poticaje tvrtkama za proizvodnju takvih automobila, dok hibridima ne daje iste povlastice.

Porez na promet električnih vozila u Indiji iznosi samo 5%, dok je porez na hibridne automobile visokih 43%. Što je blizu poreza od 48% na benzinske automobile. Porezi na registraciju su dodatni i povećavaju ukupnu cijenu automobila.

Honda Motor izrazila je uvjerenje da će odluka privući više kupaca da se pridruže nacionalnoj misiji zelene mobilnosti putem svoje snažne hibridne varijante limuzine City u Indiji.

Toyota, kao najveći svjetski proizvođač automobila, dugo je lobirala kod vlade premijera Modija za smanjenje poreza na hibridna vozila. Ističući njihov manji utjecaj na okoliš u usporedbi s benzinskim automobilima, ali nije dobila snažnu političku podršku za svoje napore, prema navodima Seebiz portala.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno