Japanska kompanija Toyota procijenjena je kao najvrjedniji brend u automobilskoj industriji u svijetu za 2025. godinu, javlja Anadolija.
Britanska konzultantnska kompanija Branf Finance objavila je listu 500 svjetskih kompanija sa najvrjednijim brendom na čelu koje se i dalje nalaze Apple, Microsoft, Google, Amazon i Walmart.
Toyotin brend procijenjen je na 64,7 milijardi dolara. Ovo je za 11,7 milijardi dolara više od vrijednosti brenda Mercedes-Benza koji je prošle godine bio najvrjedniji automobilski brend.
Treći po vrijednosti brenda među kompanijama automobilske industrije je Hyundai, a slijede Tesla i BMW. Toyota je 2024. bila treća iza Mercedes-Benza i Tesle.
Lista za sve brendove, razmatra prihode i cijene dionica, ali uključuje faktore kao što su ugovori o licenciranju, prognoze prihoda, percepcija brenda, održivost i emocionalna povezanost potrošača s brendom, koja se prikuplja putem anketa.
Ukratko, to je također mjerenje percipirane vrijednosti brenda, a ne samo koliko novca kompanija zapravo ima, navodi Aljazeera.