Japanski proizvođač automobila Toyota Motor u srijedu je izvijestio o drugom uzastopnom padu kvartalne mjesečne dobiti. U isto vrijeme upravlja konkurencijom u Kini i pomiče tržište prema električnim vozilima.
Ovo su Toyotini rezultati u usporedbi s procjenama analitičara, koje je sastavio LSEG.
- Prihod: 12,39 trilijuna jena naspram 12,1 trilijuna jena
- Operativni profit: 1,22 bilijuna jena u odnosu na 1,39 bilijuna jena
Najveći svjetski proizvođač automobila po obujmu prodaje zabilježio je pad operativne dobiti od gotovo 28% na godišnjoj razini tijekom kvartala koji je završio u prosincu.
Rezultati označavaju Toyotin drugi uzastopni godišnji pad operativne dobiti nakon što je tvrtka zabilježila pad dobiti od 20% na godišnjoj razini u prethodnom kvartalu.
Međutim, neto prihod koji se može pripisati tvrtki skočio je na 2,19 bilijuna jena s 1,36 bilijuna jena prije godinu dana.
Konsolidirana prodaja vozila proizvođača automobila za treći financijski kvartal pala je na 2,44 milijuna s 2,55 milijuna jedinica prije godinu dana.
Ipak, Toyota je zadržala svoju prognozu dividendeDividenda je dio dobiti dioničkom društvu koji se isplaću... za cijelu godinu na 90 jena, u usporedbi s isplatom dividende od 75 jena godinu ranije.
Dionice Toyote porasle su preko 1% u Tokiju u srijedu ujutro.
Skok Toyotine operativne dobiti zabilježen je u prvom kvartalu, godinu na godinu, usred prelaska prodaje na hibride s relativno visokom maržom u SAD-u i pada jena u odnosu na američki dolar.
Međutim, manja prodaja i obujam proizvodnje ukazali su na usporavanje ovog japanskog proizvođača automobila.
Toyota je bila sporija od konkurenata u prihvaćanju potpuno električnih vozila na baterije i umjesto toga se usredotočila na hibride, prema lokalnim izvješćima.
Kako prenosi CNBC, tvrtka planira izgraditi novu tvornicu za proizvodnju električnih vozila u Kini.