Toyota je u 2024. godini ostvarila prodaju od 10,8 milijuna vozila, zadržavši status najprodavanijeg proizvođača automobila petu godinu zaredom. Unatoč padu globalne prodaje od 3,7 posto, japanski div i dalje dominira svjetskim tržištem. Prodaja modela marki Toyota i Lexus smanjena je za 1,4 posto, dosegnuvši ukupno 10,2 milijuna vozila.
Na domaćem tržištu Japana, tvrtka je zabilježila značajan pad prodaje zbog problema s certificiranjem kod proizvođača Daihatsu. To je usporilo isporuke. Suprotno tome, Toyota je globalno ostvarila rekordnu prodaju, potaknuta velikom potražnjom za hibridnim modelima u SAD-u. S druge strane, prodaja u Kini pala je za 6,9 posto. Razlog je snažna konkurencija i agresivno snižavanje cijena na tom tržištu.
Hibridna vozila su doživjela ogroman rast, čineći 40,8 posto ukupne prodaje, što predstavlja rekord za Toyotu. S druge strane, električna vozila činila su tek 1,4 posto ukupne prodaje, što pokazuje da potrošači još uvijek preferiraju hibride u odnosu na potpuno električna vozila.
Unatoč izazovima na pojedinim tržištima, Toyota i dalje vodi globalnu automobilsku industriju, oslanjajući se na tehnološke inovacije i povećanu ekološku osviještenost kupaca, piše Poslovni. Tvrtka nastavlja prilagođavati svoju strategiju kako bi zadržala vodeću poziciju u automobilskoj industriji.