Četvrtak, 21 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Umjetna inteligencija mijenja tržište rada – nužne su prilagodbe

Marketing je jedan od sektora gdje umjetna inteligencija već itekako preuzima stvari u svoje ruke. Preko 80 posto marketinških kompanija koristi AI u svom poslovanju.

Ono što je nekada bilo opcionalno, danas je nužnost. “Ne radi se više o tome treba li se koristiti AI alatima. Danas je samo pitanje, koliko se koristi umjetna inteligencija u poslu, te koje alate znaš koristiti.

U okviru Weekend Media Festivala održan je panel “Nitko mi ne treba” u organizaciji udruge Glas poduzetnik. Raspravljalo se o transformaciji radnih mjesta pod utjecajem umjetne inteligencije (AI). Pored toga su spomenuta etička pitanja, odgovornosti i rizicima koje AI donosi.

Jedno od ključnih pitanja koja se otvaraju u kontekstu umjetne inteligencije je sigurnost radnih mjesta u budućnosti.Smatra se kako se ljudi ne trebaju bojati hoće li ostati bez posla. Umjetna inteligencija odrađuje repetitivne poslove i oslobađa vrijeme za one kreativne zadatke. Znati koristiti AI alate je važno, ali još je važnije znati kritički razmišljati o onome što AI generira. S druge strane tehnologija se mijenja toliko brzo da se mnogi jednostavno neće uspjeti na vrijeme prekvalificirati.

Budućnost radnih mjesta zasigurno će biti obilježena implementacijom umjetne inteligencije. Jedini način da ostanemo konkurentni je stalno učenje i prilagodba novim tehnologijama. Stručnjaci su se složili da ćemo biti svjedoci transformacije određenih radnih mjesta, ali i stvaranja novih prilika za one koji će biti spremni ulagati u svoje vještine i znanja.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno