Prema službenim mjerenjima slovenskog MOSS-a, digitalna izdanja Adria Medie četvrti su izdavač u državi i imaju 52% dosega na slovenskom tržištu.
United Media, vodeća medijska kuća u jugoistočnoj Europi, postala je većinski vlasnik slovenske medijske kuće Adria Media Ljubljana.
United Media je nakon odobrenja nadležnih regulatornih tijela postala vlasnik 71 posto vlasništva u Adria Media, tvrtki koja posjeduje najprestižnije portale i tiskana izdanja u Sloveniji, piše depo.ba.
– Izuzetno mi je drago što smo završili proces preuzimanja i što je tvrtka Adria Media postala dio portfelja United Media. Posjeduju najbrže rastući digitalni portfelj. On se trenutno nalazi na 3. mjestu među svim portalima u Sloveniji. Nastavit ćemo razvijati već sada vrlo uspješan posao te kroz ovo partnerstvo i nova ulaganja doći do nove publike. – istaknula je izvršna direktorica United Media Aleksandra Subotić.
Adria Media
Adria Media je izdavačka kuća s portfeljem najznačajnijih domaćih i međunarodnih tiskanih i digitalnih brandova. Metropolitan, A to su Auto Magazin, Govori se, Aktivni, Cosmopolitan, Elle, Sensa i Story.
Svojoj publici nudi i posebne dodatke koji im pružaju dodatni sadržaj i zadovoljavaju sve veću potrebu publike za pouzdanim i zanimljivim temama.
Prema službenim mjerenjima slovenskog MOSS-a, digitalna izdanja Adria Media četvrti su izdavač u državi. Posjeduju 52% dosega na slovenskom tržištu.
United Media je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi. Ona posluje u osam zemalja i čiji portfelj uključuje 58 televizijskih kanala, 28 portala, šest tiskanih izdanja i pet radijskih postaja.